2013. június 19., szerda

17.fejezet: "  You give love a bad name! "
May:

Tök jókedvvel keltem fel és örömmel vettem észre, hogy Ed mellettem még nagyon mélyen alszik. Kihúztam a függöny, és mosolyogva vettem észre hogy még csak most kel fel a nap.
-Ááá, May, húzd vissza! Úgyis mindjárt lemegy!
-Mi? Még csak most kel fel! - néztem rá értetlenül.
-Délután 6 óra van! - mutatott a falon lévő órára.
-Micsoda? - néztem rá kikerekedett szemekkel. - Na várj! Akkor mi aludtunk majdnem 2 napot? - számolgattam az ujjaimon.
-Valami olyasmi. - ült fel. Lefeküdtem mellé, majd ránéztem.  - Én akartam az első lenni. - simította el a hajam.
-Tessék? - néztem rá zavartam.
-Tegnap, vagyis tegnapelőtt, vagyis... - gondolkodott el. - Mind egy, akkor - nevettük el magunkat - Alice elmondott 1-2 dolgot. - a mosoly hirtelen eltűnt az arcomról.
-Ed én
-Ne, nem kell. - mosolygott rám. - Nekem most az számít hogy most velem vagy. Múlt nincs, csak jelen és esetleg jövő. - nézett a szemeimbe. - De most már nagyon kíváncsivá tettél. - mondta egy kisebb szünet után.
-Még várnod kell. - kacsintottam rá, majd felkeltem és egyből a fürdőbe léptem be. Nem jött utánam, amit kicsit furcsálltam is. Mikor készen lettem, kimentem a konyhába ő pedig ment a fürdőbe. Elkezdtem csinálni reggelit, majd mögém lépett.
-Ezt most te sem gondoltam komolyan. - ölelt át hátulról.
-Mert? - néztem rá csodálkozva.
-Nekem valahogy jobb ötleteim vannak. - kezdte puszilgatni a nyakam, majd lazán kicsavarta a kezemből a kést. Felkapott, és mint egy zsákot úgy vitt be a hálóba.
-Tegyél le! - mondtam nevetve. - Ez egy nagyon rossz szokásod! - ütögettem a hátát.
-De hát olyan kicsi vagy mint egy zsák. Ez a legoptimálisabb. - nevette el magát.
-Nem tehetek róla hogy kis növésű vagyok! - mondtam durcásan. - Tegyél le! - parancsoltam rá, majd lerakott az ágyra. Komoly arcot vágott, miközben lassan jött felém.

~

Este 8-küröl gyors írtam egy SMS-t Briannek.
"Remélem kipihented magad, mert hosszú éjszakád lesz! ;P)
Felkeltem és gyors felöltöztem.
-Hova mész? - kérdezte Ed álmosan.
-El kell mennem, mert valami baj van a felvétellel. - mosolyogtam rá. - Majd jövök. - csókoltam meg, és gyors leléptem. 2-3 utca gyaloglás után fogtam egy taxit, és elvitettem magam Brian utcájába, onnantól sétáltam. Magabiztosan az ajtó elé álltam és már pont csöngettem volna, de hirtelen kinyitotta az ajtót, engem pedig berántott.
-Brian mi van? - néztem rá.
-Semmi. - húzott magához. - Hiányoztál. - csókolt meg.
-A kurvád itt hagyta a melltartóját. - néztem oldalra, majd vissza -  Szégyen! - mondtam nagyképűen, majd visszacsókoltam. Egymásnak estünk és a kanapén kötöttünk ki, majd 3 órával később pedig a hálóban.

~

Reggel felkeltem és öltöztem. Már pont készültem volna lelépni, de a háló ajtajánál megállított.
-Hova-hova? - húzott vissza.
-Őőő haza? - néztem rá kicsit értetlenül.
-Tudod, te az én tulajdonom vagy. - puszilgatta a nyakam.
-Nem vagyok senkié. - mondtam, majd szembe fordultam vele. - Engem vár otthon Ed. - döntöttem oldalra a fejem.
-Hogy lehetsz ennyire kegyetlen? Rosszabb vagy mint én.
-Nem hiszem. - adtam egy puszit a szájára.
-Akkor mi lesz velünk? - kérdezte halkan.
-Nem tudom. - néztem rá.
-Ennyi volt? - emelte fel a szemöldökét, kiskutya szemekkel.
-Mert te folytatni akarod? - kérdeztem, majd a hosszasabb a csöndet a telefonom csörgése zavarta meg. - Bocsi mennem kell. - néztem rá.
-Ed?
-Nem. Ashley.
-Remek, már 3 faszi koslat utánad! - jött utánam.
-Jobban járnál ha nem velem, hanem veled meg Michellel foglalkoznál. - néztem rá.
-Miért szajkózza mindenki Michellet? Valary is, te is, Matt is...
-Mert adnod kellene neki még egy esélyt. Brian, nekünk, vagyis a mi kapcsolatunknak soha nem volt életben maradási lehetősége. Ezt te is jól tudod.
-De May, én
-Synyster Gates! Úgysem bírnád ki, hogy ne csalj meg! Egy napig nem voltam melletted és nézd mi történt! - mutattam halványan mosolyogva a földön heverő, még mindig gazdátlan melltartóra. Felemeltem a szemöldökömet, ő pedig csak megvonta a vállát.
-Szeretlek. - mondta halkan, majd megcsókolt.
-Pedofil! - mondtam neki vigyorogva, miközben kinyitottam az ajtót.
-Pár nappal ezelőtt még nem ezt mondtad!
-Ne akarj velem kikezdeni! - néztem rá, majd kisiettem a kijáraton. Sétálás közben, kicsit elkalandoztak a gondolataim.
Igazából ez az egész "kapcsolat" totálisan ledob a padlóra... 4 emberbe vagyok jelenleg szerelmes... Brian, Ed, Ashley, Aaron... Johnny Depp tanácsa az volt, " Ha két embert szeretsz egyszerre, akkor válaszd a másodikat, hiszem miért szerettél volna bele, ha az elsőt annyira szeretted volna?". Köszi drágám, nekem most 4 db. emberkém van. Mégis hogy válasszak?
Aaron kedves, de viszont ez a dolog amibe belekeverte Alicet... Mondjuk aranyos velem, de megbízhatatlan.
Ed... Hát talán a legalkalmasabb ember. Őt eltudnám viselni életem végéig, de sokat veszekszünk, a "titkok" miatt... Nem is ismerjük egymást szinte. De viszont iszonyat cuki tud lenni, na meg mellette tuti ellennék kényeztetve.
Ashley. Ashley. Hmm... Kedves, határozott, jó ízlésű, védelmező... Minden megvan benne, de nem tudom illenénk-e egymáshoz. Nagyon elfoglalt, főleg mostanában, így is alig tudunk találkozni. És ha mondjuk lenne egy gyerekünk? Szinte soha nem látná az apját.
Brian. Már ha csak rá gondolok is, kiül az arcomra egyfajta kaján vigyor. De, ő... Ő túl idős hozzám, plusz még neki ott van Michelle is. Benne sem tudnék nagyon megbízni hiába mondogatja, hogy szeret, néha úgy érzem csak a "bennem lévő" Jimmyt szereti, nem pedig May Jensent. Ugyanakkor odaadó és mellette biztonságban érzem magam. Tapasztalt, erős, jóképű és igen kimondhatjuk, jó pár nő álma a világon. De nem tudnám magam elképzelni mellette mondjuk reggelenként, hogy "Szia drágám, hogy aludtál?". Valahogy olyan távolinak tűnik... Istenem, könyörgöm segíts! Ha szeretsz, most küldesz valami jelet!
Mikor kimondtam magamban ezt a mondatot, egy kocsi állt meg mellettem.
Bíztam benned!
Mosolyogva szálltam be mellé, majd elhajtottunk.


Matt:

Ma kicsit átmentem Brianhez elbeszélgetni vele.
-Csá. - léptem be.
-Ó, csá. - ment ki a konyhába hozni egyből sört.
-Ha te is leakarsz cseszni mint Valary, akkor gyorsan rendezzük le! - ültünk le a kanapéra.
-Mégis miért vitted el?
-Mert úgy éreztem látnia kell azokat a helyeket ahova ilyenkor szoktam menni. - nézett maga elé.
-Még csak 16!
-Lassan 17. - mondta ártatlanul.
-Hülye! - dőltem hátra. - Ugye nem feküdtetek le?
-Nem! Hányszor mondjam még el? - dőlt hátra ő is elégedetlenül.
-Brian, inkább most mond el, minthogy később tudjam meg mástól.
-Mert ha lefeküdtem volna vele tudnál mit csinálni? Azon kívül hogy agyonversz... Szerinted én ezt akarom magamnak? - nézett rám éretlenül. - Különben is... Oda meg vissza van azért az Ed gyerekért. - mondta a tag nevét nyálasan. - Csak azt nem tudom mit bír az ilyen buzikba.
-Féltékeny vagy? - vigyorogtam rá.
-Hát persze, hogy az vagyok rájuk... Hiába fiatal, mégis valamit érzek! És nem, nem vagyok pedofil! - nézett rám komolyan. - Tudom, hogy furcsa lehet, de a kurva életbe is! Ilyen nővel még nem találkoztam és
-Megváltoztatott téged is! - mondtam halkan, miközben ránéztem. - Nézd meg magad most, és a pár héttel ezelőtti énedet! Más vagy! Normálisabb és együtt érzőbb vagy, meghallgatsz mindenkit, nem vagy annyira nagyképű, és kevesebbet is cuccozol.
-Igen, de May meg még többet! A múltkori után is találtam nála még, megint kokaint. De volt nála fű is, eki is, gyógyszer is. Szerintem az-az Aaron gyerek termeli neki a cuccot, sőt szinte biztos. De ha elkapom
-Te is lebuksz... - fejeztem be a mondatot.
-Valami olyasmi. - húzta el a száját. - A kurva életbe! - döntötte hátra a fejét.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése