2013. július 16., kedd

WWNFY 26.

26.fejezet: " Boyfriend  "

May:

Május...
Az első lemezünk kiadva, a tanév lezárva és már csak a klipforgatás maradt. Ed-el tökéletesen megvagyunk. A kapcsolatunk egész vadnak mondható. Mi ketten valahogy, nem szégyelljük azt, hogy együtt vagyunk. Ez talán azon is meglátszik, hogy szinte bárhol képesek vagyunk egymásnak esni. Nyilvános WC, színházban öltöző, kocsi, backstage, istálló, konyha... Legutóbb például egy hokimeccsen történt.
Pont bele voltam mélyülve, mikor Ed megszorította a kezem. Alice és Riley is ott voltak...
-Bocsi, ki kell mennem. - keltem fel azonnal. Gyors kimentem a WC-hez. Nem kellett 10 perc és Ed már ott is volt. - Női, vagy férfi? - fogtam meg a kezét.
-Legutóbb férfi volt nem? - jött közelebb.
-Akkor egyértelmű. - kuncogtam, majd megcsókoltam.
A fülke elég tágas volt ahhoz, hogy elférjünk. Nem jött be, vagyis nem hallottuk hogy bárki bejött volna. A meccs végére mi is kikerültünk a mosdóból. Gyors hajigazítás, smink, ruha fel és kifelé. A tömeg már áramlott ki, tehát nem volt feltűnő, hogy együtt jövünk ki onnan.
-Ezt nem hiszem el. - állt elénk Al felháborodva. - Hihetetlenek vagytok! - nézett ránk. - Egy WC-ben? Meccs közepén? - kérdezte halkan, kiakadva. Mi csak elnevettük magunkat, ő pedig ment előre.
-Riley?
-Már kint van a kocsiba.
-Miért nem vagy vele?
-Mert nem vagyunk együtt? - nézett rám összeráncolt szemöldökkel.
-De miért?
-Mert... Elégszer csesztek át ahhoz, hogy ne bízzak meg senkiben.
-Akkor mi lesz veled? - kérdeztem.
-Már nem lehetek sajnos... De még lehet ré esélyem....
-Te hülye vagy! Riley beléd van esve. - szólalt meg Ed.
-Hülye vagy! - ment előre.
-Szerintem meg kellene próbálnotok!
-A születésnapod óta nem találkoztunk May! Most hirtelen egy hónap után megint megjelent és ugorjak a nyakába, hogy "jaj szeretlek".
-Őőő, azt hiszem én elmentem! - tette fel a kezét Ed, majd elvonult.
-Nem azt mondom, hogy azonnal, csak talán ő is benne lenne!
-Aznap este, is megígérte, hogy keres, majd felhív, majd meglátogat. - mondta kényesen. - Aztán mi lett belőle? - nézett rám kiakadva. - Semmi. Kurvára de semmi nem lett belőle! - tárta szét a karjait. - May, nekem ez nem való! Leszbikus leszek!
-Hát, ha úgy akarod! Én szeretni foglak úgy is. - vontam meg a vállam, majd elmosolyodott.
-Olyan aranyos vagy! - ölelt át. - És pici!
-Hé'!
-Nyugi, csak szívatlak! - karolt át, majd elindultunk.
-Szerintem beszélj vele!
-Van benne valami... - húzta el a száját.
-Na látod!
-De, ma nem fog menni. Nekem bemutatóm van és aztán pedig After-party.
-Akkor hívd el.
-Kizárt hogy eljöjjön. Utálja az ilyen dolgokat De sietnünk kellene, mert így is el fogok késni! - vettünk gyorsabbra a tempót.

Alice:

Otthon gyors felöltöztem és elvitettem magam Valter-el.
-Kérlek siess! Nem akarok elkésni!
-Ahogy tudok kisasszony, úgy megyek!
-Köszönöm! - mondtam izgatottan. Mikor végre odaértünk, én voltam az utolsó befutó. Már mentem volna fel, mikor egy ismerős hangot hallottam meg.
-Alice! - mondta, majd megfordultam. Ledöbbenve vettem észre, hogy Riley áll előttem mosolyogva.
-Te? - néztem rá.
-Alice, kérem jöjjön, el fog késni! - tereltek befelé.
-Kérem siessen! - vezettek be. Még hátranéztem, ahol Riley mosolygós fejét láttam. Elkezdtem parázni, hogy miért jött ide. Ha most itt marad, tuti elfogom baszni az egészet.
-Alice! - szólt Sarah, a tervező. - Alice! Nyugalom oké?
-Oké! - bólintottam döbbent arccal.
-Kicsit átszínezzük a hajad, nyugi, utána azt csinálsz vele amit akarsz.
-De miért?
-Kérlek!
-Jó!
-Köszönöm! Figyelj kimész, és kész! Ennyi! Tudod, merre kell menni ugye?
-Persze, már 1000x csináltam.
-Oké. Te 3x fogsz a kifutóra lépni. Próbálj meg szépen mosolyogni és nem elesni! Tudom, nem szokásod, de el kell mondanom!
-Oké, értem.
-Akkor hajrá! - tapsolt egyet mosolyogva, majd elment.
Mikor először kiléptem, nem láttam meg Rileyt. Bár lehet a hajam miatt nem vett észre.
Másodszorra már megláttuk egymást. Hátul állt és hatalmas vigyorral az arcán figyelt engem. Szerencsémre nem estem vagy csúsztam el, egyszer sem. 

 A végén én kísértem ki Sarah-t a kifutón.
-Az-az aranyos gyere a te barátod? - kérdezte nevetve. - Mindent megtett, hogy bejusson! - itt kicsit elgondolkodtam.
-Igen, ő a barátom! - mondtam büszkén.
A végén gyors átöltöztem és mentem is a partira...
Nem kellett ott lennem, csak mégis a megjelenés... Bent megittam 1 pohár pezsgőt és siettem is kifelé. Kicsit meglepődtem, mikor egy limuzin állt meg mellettem.
-Merre mész? - hajolt ki Riley.
-Haza. - tettem csípőre a kezem.
-És mi lenne, ha felugranál kicsit hozzám?
-Riley, hányszor játsszuk még el ezt? - néztem rá. - Ha csak ennyit akarsz tőlem, inkább hagyjuk. - ahogy ezt kimondtam, kiszállt a kocsiból és megfogta a kezem.
-Szeretném, ha mától mindig mellettem lennél! Szeretlek, már nagyon régóta! - nézett a szemeimbe. Én ott, abban a pillanatban elolvadtam.
-Mégis mennyi ideig gondolkodtál ezen a szövegen?
-Több mint fél óra. - mondta, majd elnevettük magunkat. - Na? - húzott magához közelebb.
-Hát, talán elfogadhatnám a meghívást. - néztem a szemeibe, majd elmosolyodott. Beültünk és elhajtottunk hozzájuk.


May:

-Hé' Ed! Szerinted Riley és Alice most hogy állnak? - néztem rá az órára, ami este 9-et mutatott.
-Már javában benne lehetnek abban, amiben nekünk is kellene.
-Ed, ma már 2x is csináltuk.
-De én még nem vagyok fáradt.
-Hát akkor keress magadnak valami kurvát, én most már csak leszeretnék feküdni és aludni! - néztem rá.
-Akkor legalább fürdeni mehetek veled?
-Ma Nana-val fürdök. - mondtam, majd a kiskutyus egyből elkezdett ugatni.
-De mellette beférek én is! - mondta durcásan. Elnevettem magam, majd a fürdőbe vonultam. Ő persze jött utánam. Nana már bent is volt a kádban, érdekes mód eléggé szerette a vizet... Ed persze egyből rám mászott.
-Ed! - löktem arrébb. - Ne a kutya előtt!
-De őt, úgysem érdekli. - vonta meg a vállát, majd puszilgatta tovább a nyakam.
-De akkor se! - mondtam nevetve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése