2013. július 28., vasárnap

WWNFY 28.

28.fejezet: " Unfaithful "

May:

-Mi ez a szádba kicsim? - vettem ki a kártyát Nana szájából.
"Gyere a faházba!
~Riley"
Riley? Mégis mit akarhat? Végül is, vajon mit...
Felkeltem, rendbe szedtem magam és legyalogoltam a faházba. Bent égett a villany, de egy hangot nem lehetett hallani. Mikor beléptem, eléggé meglepődtem.
-Szia May! - mondták egyszerre aranyosan.
Egy megterített asztalnál ültek mind az öten.
-Eee - csuktam be az ajtót oldalasan mosolyogva. - Mire véljem ezt az egészet? - léptem közelebb.
-Hát, tudod, mindannyian benne voltunk és így szeretnénk bocsánatot kérni.
-Egy képet kérek! - mondtam öntelt vigyorral, majd a telefonommal gyors lekaptam őket.
-Ezt nem kellett volna... - mondta Ed.
-Mert?
-Mert mostantól ezzel fog csesztetni minket. - mondta vigyorogva, majd elnevettem magam és leültem.
-Na?
-Előbb megnézném milyen a főztötök. - szedtem ki magamnak valamennyit. - Nem is olyan rossz.
Még hoztak bort és azt kell mondjam, hozzánk képest egész elegáns volt a "vacsora".
-Riley, holnap mész ugye?
-Igen.
-Vigyázz Al-ra! - mondtuk egyszerre Ed-el, majd egymásra néztünk. Nem bírtuk levenni a másikról a szemünket. Visszafordultam Riley-hez és pofáztam tovább. Az egész este úgy együttvéve nagyon jól sikerült. Már mindenki ment volna, mikor kaptam egy hívást.
-Igen?
-Heló May!
-Aaron? - kérdeztem kiakadva, majd kétségbeesve a többiekre néztem. - Mit akarsz?
-A faházban vagy nem?
-Igen, de mégis miért?
-Tudod a te kis szerelmed, egy elég nagy titkot rejteget előtted.
-Hülye vagy!
-Nem hiszel nekem?
-Miattad purcantam ki majdnem! - mondtam, majd elnevette magát.
-Szerinted mégis honnan tud dolgokat? Mert szerintem nem tör be a biztonsági rendszerbe... Tudod, Leana unokatestvére rendőr és nagyon szeretik egymást.
-Mi köze van ehhez annak a kurvának?
-Ugyan May, ne legyél naiv... Leana folyamatosan adja le az infókat Ed-nek és cserébe nem csak drogokat kér, ha érted mire gondolok! - mondta vigyorogva.
-Aaron, te utolsó retardált senki! Honnan szedsz ekkora baromságokat?
-Csak kérdezd meg a kis szerelmed. - mondta, és ekkor kinyitódott az ajtó. Rémülten néztem hátra, ahonnan Aaron undorító vigyorral tekintett vissza rám.
-Heló! - lépett mellém.
-Aaron? - néztek rá.
-Háhá, itt az egész banda? Felemelő érzés látni titeket! - mondta még mindig vigyorogva.
-Mit keresel itt? - nézett rá Ed gyilkos szemekkel.
-A barátnőmet. - húzott magához. - Tudod, nem szép dolog egyszerre 2 nőt tanítani, főleg, hogy az egyik nálad idősebb nő és még kurva is! - nevette el magát. - Nem rémlik semmi sem Ed? Pedig szerintem May, már nagyon kíváncsi. - hajolt az arcomhoz közel.
-Ez igaz? Tényleg megcsalsz Leana-val? - néztem rá könnyes szemekkel.
-May, én csak - kezdte volna, de elmosolyodtam és lehajtottam a fejem.
-Gondolhattam volna! - néztem rá fájdalmas mosollyal.
-May! - jött volna közelebb, de elé tettem a kezem.
-Nem akarlak többé látni!
-Akkor mehetünk? - kérdezte Aaron.
-Te meg takarodj mellőlem! - löktem neki a falnak. - Hogy lehetsz ekkora szemét? Undorítóak vagytok mind a ketten! - néztem rájuk, majd kiszaladtam.


Ed:

-Te barom! - löktem meg Aaront. - Hogy mondhattad el?
-Mert jobb, ha így vagytok együtt?
-Már megszakítottam azzal a nővel a kapcsolatomat és nem volt semmi jogod ehhez.
-Jaj Ed! - vigyorgott rám - Megvolt a nőd! - vonta meg a vállát. Ahogy ezt kimondta, nekimentem.
-Te szemét féreg! Ne merd többet keresni! - csak vigyorogva felállt majd kiment.

May:

Mit kezdek most magammal? Ed megcsalt és méghozzá Leana-val?
Beültem egy taxiba és gondolkodás nélkül a kórházhoz vitettem magam. Szépen bementem és a portánál besunnyogtam. Megpróbáltam minél halkabb lenni és megkeresni Brian szobáját.
Mire végre megtaláltam, már a sírás határán voltam. Syn már aludt, ezért csak leültem az ágya mellett lévő fotelba, a fejemet a matracára döntöttem és elaludtam.
-Mi történt? - hallottam meg valami halk hangot.
-Nem tudom, reggel már arra ébredtem, hogy itt fekszik mellettem.
-Szerintem fel kellene kelteni.
-Ne! Hagyd! - ezt a hangot már tisztán felismertem... Brian volt az és éppen a hajamat simogatta. Lassan kinyitottam a szemeimet, majd felkönyököltem.
-Reggelt.
-Jobbat! - mondtam nyűgösen.
-May jól vagy?
-Ja. - bólogattam, majd megdörzsöltem a szemeimet.
-Nem úgy látom. - húzott mellém egy széket Zacky. - Na, nekünk elmondhatod.
-Hát, igazából - néztem le. - Semmi. - mondtam mosolyogva, majd Zacky felemelte a fejem.
-A szemeiden valahogy nem ezt látom.
-Kisírtad őket... Megint! - nézett rám Brian.
-Tudom... - mondtam halkan.
-May, mi az? - néztek rám kíváncsian.
-Ed - mondtam vékony hangon - megcsalt... - néztem rájuk. - Nem is az hogy megette, hanem az, hogy Leana-val.
-Leana? - néztek egymásra.
-Ja... Elvileg az unokatestvére vagy kije a rendőrségnél dolgozik és infókat adott Ed-nek cuccért meg szexért. - támasztottam meg a fejem. - Eljöttem, otthagytam őt a faházba és eljöttem ide.
-Jól tetted! Nem keresett?
-Nem tudom. - dobtam az ágyra a telefonom. - Nem is érdekel már. Akármit mond, nem bocsájtok meg neki...
-És, most?
-Most nem tudom... Nagy az esélye hogy Thomas-nál vagy David-nél lecsövelek 1-2 hétig, utána meg úgyis kezdődik a turnénk, szóval nem is leszek itthon egész nyáron...
-Biztos jó ez így?
-Igen. - bólogattam. - Talán... Nem is kellene visszajönnöm, csak mikor csináljuk az albumot. Addig hazamennék, Magyarországra.
-Mi??
-Nem teheted!!
-Miért? - néztem rájuk furcsán.
-Nem hagyhatsz itt minket!
-Épp ez az!
-Elmehetsz nyaralni, vagy egy kis szünetre, de örökre nem! Te már idetartozol!
-Köszönöm. - mosolyodtam el. - Na, de nem zavarok tovább, mennem kellene. - álltam fel.
-May! Ha bármi van, mi itt vagyunk!
-Oké. Sziasztok! - léptem ki.
-Szia Ash, én vagyok! Nem tudom, mikor kapod meg ezt az üzenetet, de szeretnélek látni... Meg amúgy is beszéltük, hogy kellene egy közös este. - nevettem el magam. - Hívj ha megkaptad, puszi! - nyomtam ki.
Beültem minden cukrászdába amit megláttam és megittam 1-1 kávét. Nem hagyott nyugodni a gondolat, hogy Ed megcsalt...
Totál elvoltam veszve a gondolataimban, mire csak annyit láttam meg, hogy Aaron az ablakon keresztül néz engem. Ijedtembe véletlen kilöktem a kávét.
-Elnézést, azonnal feltakarítom! - jött oda a pincér.
-Miért kérsz elnézést? Én borítottam fel. - mosolyogtam rá. - Add szépen ide! - vettem ki a kezéből a rongyot.
-Elnézést, de ezt nem hagyhatom!
-Kérlek! Megoldom, amúgy is egy régi vacak volt, már nem számított ez neki. - nevettem el magam.
-Sajnálom, kárpótlásul hozok még egy kávét.
-Inkább ne, ez volt mér a 6.. Talán jobb is, hogy kiborítottam.
-Akkor, esetleg valami mást kér?
-Hát, egy valami csokis-édes süti nagyon jól esne!
-Azonnal hozom! - mosolygott rám, és fél perc múlva már nyomtam magamba az nagyon édes desszertet.
Már mentem volna, mikor Ashley hívott.
-Igen?
-Csáó. Hol vagy? - kérdezte jókedvűen.
-Hát, pont megyek le a partra.
-Akkor fél óra és ott vagyok érted.
-Oké. - mondtam kicsit zavartan, majd kinyomtam.
Végül is, este nem csináltunk semmit, csak lelkiztünk. Elmeséltük egymásnak mi történt, mire számítunk. Beraktunk egy horrorfilmet és közbe kajáltunk csokit, chips-et, popcornt, pizzát, meg persze ami mérgező kaját még találtunk nála.



Ashley:

May már aranyosan aludt a kanapémon, mikor elkezdett csörögni a telefonja. Kimentem az udvarra és felvettem.
-Tessék.
-May?
-Téves... Mit akarsz?
-Hol van?
-Velem, Ashley-vel.
-Beszélhetnék vele?
-Nem. -  mondtam unottan. - Elég fájdalmat okoztál már te is neki. Jobban jársz, ha nem keresed egy ideig! De nyugodj meg, jó kezekben van nálam! - vigyorodtam el.
-Ne merj hozzányúlni.
-Te már úgysem tehetsz semmit. - nyomtam ki. Imádom May faszijait féltékennyé tenni!
Öntelt vigyorral mentem be, egyenesem May-hez. Felmentünk a hálóba és lefeküdtünk aludni.


4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Tudom, régen komiztam, és most is elkéstem, mert azt hiszem, talán tegnapra ígértem a komit, de hát ez így alakult. Ne haragudj ezért.
    Nagyon meglepett Ed húzása. Erre egyáltalán nem számítottam. Aaron pedig egy kis mocsok, de legalább, ha tőle is, de megtudta May, aki viszont elég jól kezelte a helyzetet. :)
    A srácok nagyon aranyosak voltak. May már tényleg közéjük tartozik. :)
    Ashley nagyon rendes volt, hogy segített May-nek.
    Nagyon tetszett. Várom a folytatást!

    Shadow

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csövii! :D
      Semmi baj, örülök hogy itt vagy! :D :D
      Igen, talán Ed-eről nem gondolta volna senki, hogy erre képes lenne.
      Aarontól pedig megszokott ez a pofátlansága :/
      Igen, már eléggé befogadták :D
      Ash már csak ilyen. :D
      Ahogy tudom, hozom! :D
      Köszi a komit!

      ~foREVer <3

      Törlés
  2. Na jóóó ez durva és sokkolt, anniyra imádtam Edet és Mayt együtt és most annyira utálom Edet, hogy az hihetetlen. Szerencsétlen May egy normális faszit nem fog ki...talán még Briannel volt a legjobb a kapcsolata még ha csak szexről szólt akkor is... Izgatottan várom a folytatást és utólag is bocsi hogy el voltam veszve de most már újra itthon tempóban :) Nagyon várom a frisst !!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDDD A tökéletes páros nem is olyan tökéletes? :D
      Hát, nincs valami nagy szerencséje, az igaz! :/ :D
      Lehet jobb lett volna neki mellette maradni, de már késő :/
      Semmi baj, a lényeg hogy elértél ide is :DDD
      Hozom!!! :D
      Köszönöm a komit! :D

      ~foREVer <3

      Törlés