2013. július 31., szerda

WWNFY 29.

29.fejezet: " Szemet szemért... "


May:

-Köszönöm Ash, hogy a nyakadon lóghatok!
-Ugyan! Tudod, hogy mindig szívesen látlak itt! - mosolygott rám - Amúgy, ma lehet átjön And
-Maaay! - rontott be Andy és ugyan ezzel a lendülettel hátulról átölelt.
-Andy, cuki vagy nagyon és n is szeretlek, de könnyebb lenne, ha leülnél mellém és úgy ölelnél át! - mondtam, majd végre elengedett én pedig vettem egy mély levegőt.
-Hiányoztál! - ült le mellém.
-Te is nekem!
-Ashley mesélte mi volt... - fogta meg a kezem. - Nyugi, én is hasonló cipőben járok! - húzta el a száját.
-Na jó, én azt hiszem keverek valami piát. - kelt fel Ashley.
-Miért mi van Juliet-el?
-Elég sokat veszekszünk mostanában és pont mikor már elakartam jegyezni, hirtelen szünetet kért... A következő nap már másik sráccal ment étterembe...
-Nem lehet, hogy valami üzlet miatt?
-Nem hiszem... Igazából a mi kapcsolatunk is úgy indult, hogy féltékennyé akart tenni egy másik srácot. Végül belém szeretett és együtt maradtunk. Juliet már csak ilyen. - vonta meg a vállát. - Engem is csak féltékennyé akar tenni.
-Akkor tedd te is ezt!
-Lehet ezt kellene tennem? - nézett a szemeimbe.
-Túl jó vagy hozzá! - mosolyogtam rá.
-És te, hogy állsz most?
-Hát, Ashley tegnap kicsit segített rajtam.
-Őőő - vigyorodott el kajánul.
-Nem, rosszra gondolsz! - mutattam fel az ujjam nevetve.
-Amúgy, Ashley-nek van valahol egy gitárja nem? - kelt fel Andy.
-De, azt hiszem láttam a hálóban.
-Megnézem! - mondta, majd kb 10 perc múlva egy fekete gitárral jött vissza. - Megvaaaan! - mondta diadalmasan, majd leült mellém. Random elkezdett valamit játszani és énekelni. Az egészet végigröhögtem...
-Andy te állat! - mondtam röhögve, miközben majdnem leestem a kanapéról. Ashley addigra már visszaért a piákkal.
-Korán reggel vodka-lime? - néztem rá könnyes szemekkel.
-Miért ne? - mondta, majd leült ő is.
Elkezdték énekelni a Balukapitány betétdalát, Ashley közben pedig egy helyben "táncolt".
-Te nem vagy normális! - mondtam, majd elkezdtem őt utánozni, mire röhögésbe törtek ki.
-És még én nem vagyok a normális?
Elfogyott 1, 2, 3, majd 5 pohár pia és mi már egész szépen álltunk. 
-Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinx! - kiabáltam bele a telefonba.
-May? - kérdezte, majd kihangosítottam. - Mizujs?
-Semmmmmmiiiii. Veled?
-May, May ezt nézd! - mondta Ash, miközben Andy-vel a nyakában a medencéhez mentek.
-Ash és Andy ott vannak?
-Igen. - mondtam nevetve. - Ash vigyázz! - kiabáltam még mindig nevetve, mivel ezek ketten beleestek a medencébe. - Be fogtok esni a medencébe! - mondtam, majd a földre feküdtem a röhögéstől.
-May hol vagytok? - kérdezte már Jinxx is nevetve.
-Hát, azt hiszem Ashley-nél. Szerinted hol vagyok? Jinxx hol vagyok? Hol? - kérdeztem kétségbeesve.
-10 perc és ott van mindenki! Szia! - nyomta ki nevetve.
-Hé srácok, azt hiszem berúgtam. - könyököltem fel, ezek pedig nevetve jöttek ki. - Amúgy a többiek nemsokára jönnek.
-Jó, de te kicsit piszkos vagy! - emeltek fel.
-Nem, nem vagyok az! - mondtam nevetve. - Mondom, hogy nem, fiúk nem aka - mondtam volna, de már repültem is a medencébe. Kiúsztam a szélére, majd gyilkos pillantásokat vetettem rájuk.
-Bocsi! - jöttek oda mind a ketten. Megfogtam a kezüket és berántottam őket a vízbe. Ezzel egy lavinát indítottam el... A "birkózást" CC-ék szakították félbe. Ash adott száraz ruhákat és mentem is vissza a nappaliba, inni tovább.
Este 9-re, már csatakészen táncoltunk valami kocsmában, ahol éppen valami "diszkó" féleség volt. Ash odajött hozzám, majd megcsókolt, így átadva egy tabit. Rám kacsintott majd visszament a többiekhez. Én tovább táncoltam Jake-el, természetesen egy üveg pezsgővel a kezembe.
-Andyyyy! - ültem le mellé. - Sziaaaaa.
-Szia. - mosolyodott el, ahogy meglátott.
-Egy szó... Juliet? - néztem a szemeibe.
-Valami olyasmi... - ahogy ez kimondta, megfogtam a kezét és a tömeg elé húztam.
Hosszasan megcsókoltam, mire furcsán nézett rám.
-Lássuk, így rájön-e Juliet, mit hagyott ott. - mosolyogtam rá. Egyből hallottam a telefonok kattogását és 1-2 vakut is láttam. Elhúztam a fejem, majd oldalasan mosolyogva felvontam az egyik szemöldököm. Magához rántott, majd visszacsókolt.
Andy átkarolt és szépen leléptünk. Fogtunk egy taxit, majd Andy-hez mentünk.

~

Másnap reggel totál pucéran ébredtem, Andy mellkasán. Nem gondoltam, hogy le is fekszek vele...
Lassan felkeltem és felvettem Andy egyik pólóját. Kimentem a konyhába, ahol az aznap előtti újság volt. Természetesen velem a címlapon.
"Minden nap más?
May Jensen háremet alapított?"

Hárem... Hát ez kurva jó.
Természetesen kaptam jó pár negatív kommentárt is, mint pl.: "Kurva vagy! Ribanc, ne merj Andy közelébe menni!! Meg sem érdemled, hogy élj!" meg ehhez hasonlók. Ezeken röhögtem egy jót és ennyi.
Ma lesz egy próbám, egy koncertem meg egy interjú... Kezdődnek a fesztiválok, mi pedig megyünk, ahova meghívtak minket.
-Szia. - jött ki Andy a szobából.
-Reggelt! - mosolyogtam rá, majd olvastam tovább a cikket.
-Amúgy a tegnap este... - szólalt meg egy kis idő után.
-Ha nem akarsz róla beszélni megértem. - mosolyogtam rá. - Nyugi, fél perc és eltűnök.
-Ne! - fogta meg a kezem. - Kérlek. - nézett rám könyörgő szemekkel.
-Andy mi a baj?
-Egyedül vagyok.
-És szerinted egy ilyen ribanc mint én, tud rajtad segíteni?
-Maradj velem! - csókolt meg.

Alice:

Amint megtudtam, hogy mi történt otthon, hazautaztam.
-Ed te barom! - rontottam be a szobájába.
-Még te is? - nézett rám bágyadt szemekkel.
-Igen, én is! Hogy lehettél ekkora dinka, hogy megcsalod Mayt-, ráadásul azzal a nővel, akit a legjobban utál May! Ajj, te... Te te te. - mondtam mérgelődve. - És még nem ütött meg senki?
-Nem. - nézett rám szomorúan. Leültem elé, de csak a telefonját babrálta.
-Ő nem fog keresni.
-Tudom. Csak, már vagy 100 üzenetet hagytam neki, de semmi.
-Ne is várj semmit. Ezt, kurva nehezen fogod tudni helyrehozni. És amúgy May már mással jár!
-Mi? - kapta fel a fejét azonnal. - Kivel?
-Andy Biersack. A BVB énekese, tudod Ashley haverja. - az arca egyre jobban torzult el, majd kiment a fürdőbe. Egy órával később Riley átjött.
-Szia. - csókolt meg. - Ed hol van?
-A szobájába.
-Köszi. - mondta, majd rohant is felfelé. Természetesen mentem utána és is. Csak bekukucskáltam és nem hittem a szemeimnek. Ed sírt...
-Hé'! Ez csak egy nő!
-Ő nem csak egy nő! Ő May! Te nem voltál itt, de ez a kislány teljesen megváltoztatott!
-Megváltoztatott, igen! Múlt időben.
-Nem tudsz rávenni sehogy, hogy felejtsem el! - rázta meg a fejét. - Kurvára fáj, hogy így megbántottam és az, hogy ő már simán túllépett rajtam.
-Neked egy nőt sem könnyű elfelejteni. Figyelj, ma egy kicsit csapjuk ki magunkat.
-Ne, semmi kedvem!
-Ed bassza meg 2 hete, itt ülsz a szobádba és depressziós vagy! Nem szeretnél végre kimozdulni?
-Nem tudom. - vonta meg a vállát.
-Oké, akkor szólok Alice-nek, meg a srácoknak és este 9-kor indulunk LA-be!

May:

-Akkor ti most - nézett ránk Ash.
-Nem. - mondtuk egyszerre mosolyogva.
-Csak nála csöveltem 1 hétig, meg féltékennyé tettük Juliet-et, így rájött, hogy mégsem kellett volna a szünet, mert könnyen elvesztheti Andy-t. Szeretik egymást és én igazából nem akartam közéjük állni. Inkább segítettem ezzel. - vontam meg a vállam.
-És hálával tartozom. - karolt át Andy.
-Akkor ma este? - jött be CC.
-Persze! - bólogattam. - Úgysincs egy józan percem se amióta itt vagyok, szóval ez már nem árt. - mondtam, majd elnevették magukat. Tényleg elég részegesek voltak az utóbbi napok... Azt kell mondjam, Andy tud segíteni a felejtésben.
-Maaaaaay! Nagyon rossz vagy!
-Miért? - néztem rájuk vigyorogva.
Kimentem Ashley-vel a konyhába és kevertünk piákat. Már délután 6-kor kezdtük az alapozást.
-Egy énekes ne cigizzen! - mentem ki, ahol Andy pont rágyújtott.
-Te csak ne beszélj! Olyan láncdohányos vagy, hogy az nem igaz. - mondta nevetve. - Na gyere ide! - karolt át, majd magához ölelt. - Figyelj, szerintem beszéljétek meg ezt a dolgot Ed-el.
-Semmi értelme nem lenne. Csak ordibálás lenne a vége.
-Akkor részegen beszéljétek meg!
-Az mit segít?
-Nincs akkora feszültség és nem érzed ha megütnek.
-Hülye! - mondtam röhögve.
-De most komolyan. Csak szenvedtek mind a ketten, egy kurva miatt. Biztos szüksége volt azokra az infókra Ed-nek, hogy ezt kellett tennie.
-Hát, nem tudom! - vontam meg a vállam, majd rágyújtottam.
Szépen lassan visszamentünk és mi is ittunk tovább. Én közben persze Ash gépével gyártottam a képeket.
-Ashley drágám, nézz ide! - mondtam neki, mire egy hülye fejet vágott.
-Istenem, de imádlak! - csimpaszkodtam a nyakába nevetve. Lassan hívtunk egy taxit és egy pub-ba vettük az irányt. Jinxx és a barátnője külön kocsival jöttek, mivel ő nem ihatott, mivel valami gyógyszereket szedett vagy mi... Bent kurva jól éreztem magam, de valami kiszúrta a szemem. Riley és Ed... Éppen valami zenére tombolva vedeltek...
Riley-n látszott, hogy totál be van ekizve... Andy félrerántott és a számba rakott egy Martini-s üveget. Felét lehúztam, majd böfögtem egy hatalmasat, mire elkezdtek röhögni. Al meglátott és egyből a nyakamba ugrott.
-Maaay!
-Szia. - mondtam nevetve.
-Te?
-Hát. - mutattam körbe.
-Nem hiszem el, hogy kajak együtt vagy Andy-vel.
-Kurvára nem járunk. - röhögtem el magam, majd meghúztam az üveget. - Segítettem neki egy nőnél és ennyi.
-May, nem kellene többet innod! - vette el a kezemből az üveget.
-De Alice, ez az egyetlen szerelmem, ne!
-A te egyetlen szerelmed, ugyan ilyen átázott állapotban táncol, ott! - mutatott Ed-re.
-Azt az embert nem ismerem! - mondtam, majd elkaptam az üveget és kiittam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése