2013. augusztus 22., csütörtök

WWNFY 2. 2.

se.2.
2. fejezet: "  I miss you? "


May:

Egyik nap gondoltam bemegyek a fiúkhoz, ha már ennyire benne vannak a munkába.
Már ben voltam az udvaron, mikor megláttam Zacky-t és Brian kint cigizni.
-May? - néztem rám összeszűkült szemekkel.
-Hééé, srácok! Sziasztok! - öleltem át őket.
-Te szőke lettél?
-Aha. - mosolyogtam rájuk. - Gondoltam változtatni kellene egy kicsit. Lehet holnap megint vörös leszek. - vontam meg a vállam.
-Milyen volt Moszkva?
-Nagyon jó, bár kicsit hideg volt. Már régóta elszerettem volna oda menni. Csináltunk egy csomó képet, megkóstoltam mindenfelé kaját és ami ki nem maradhatott, az a vodka.
-Ott más?
-Finomabb! Na, de meséljetek, mi van veletek?
-Hát, egész jól haladunk. Arin tökéletesen teljesít, már majdnem mind felvétel megvan.
-Na, akkor minden rendbe van.
-Ja. Nem jössz be?
-De. - mosolyogtam rájuk.
-Maaay! - ölelt át Johnny. - Jó téged látni.
-Köszi, téged is, de mi ez a szakáll?
-Tudom-tudom...
-Olyan simis! - kezdtem el simogatni a szakállát. - De, azért szedd le!
-Látom te is változtattál kicsit.
-Lassan mindenki szőke lesz? - jött oda Matt is. - Csá kicsilány. - ölelt át.
-Szia!
-Kiszívta a vodka a hajad vagy mi? - kérdezte röhögve.
-Bunkó! - mondtam nevetve. - Arin?
-Éppen a nőjével beszél. Ellepi totálisan a rózsaszín köd...
-Jaaaj, mesélte Johnny... Hát figyelj, én örülök ha ők is boldogok együtt.
-Igen, de az egy szőke picsa!
-Hé!
-Nem úgy, hanem, ő tényleg az a tipikus szőke... - mondta Matt.
-May?
-Szia Ariiin! - ugrottam a nyakába. - Hallottam a hírt, remélem nem bánod meg!
-Igen, reméljünk nem jársz úgy, mint Syn.
-Hé-hé! - nézett körbe Brian, mire elnevettük magunkat.
-May, szia! - jött oda Papagates.
-Heló! - pacsiztam le vele.
-Nem hallgatod meg, eddig mire jutottunk? - karolt át Matt.
-De!! - mondtam izgulva, majd a vágószobába mentünk.
-Ezt most fogjuk megmutatni a "közönségnek"! - tett fel rám egy fülest. - Hail To The King. - olvastam le a szájáról. Iszonyatosan jól megcsinálták és az az intro... Brian még törött kézzel is képes volt erre.
-Kurva jó. - vettem le a fülest.
-Tetszik?
-Nagyon!! - néztem rá kikerekedett szemekkel.
-Kösz. - mosolygott.
-May? - hallottam meg Valary hangját. - Sziaa! - ölelt át.
-Szia Valary.
-Hát te?
-Benéztem kicsi. - mosolyogtam.
-Ashley?
-Koncert, koncert hátán... Most vannak a fesztiválok, szóval nem nagyon fogunk találkozni ebbe a hónapba. - húztam el a számat.
-És nem vagy féltékeny?
-Hát, mire? Ha megcsal, akkor megcsal, úgyis megtudom.
-Ezt nem így kellene felfogni. - ült le elém Matt.
-Hát nem... Ed után, ennyire nem érdekelnek ezek a dolgok?
-Nemigazán... - vontam meg a vállam. - Ashley aranyos velem és szeret.
-Ed is! És te is szeretted őt!
-Ashley-t is szeretem!
-Ne hazudj! - mondták egyszerre. - Maximum kedveled, vagy bejön, de nem szereted!
-Hallottunk amúgy a repteres esetről.
-Remek. - csaptam a combjaimra.
-Mi is történt?


Syn:


Csak ültem a kanapén és néztem May-t, ahogy Matt-ékkel beszél... Nem hallottam semmit, de ahogy észrevettem megint oktatás volt...
Elővettem a telefonom és elkezdtem nézegetni a képeket. A vége felé megtaláltam azokat, amiken csak mi ketten voltunk May-el. Azóta sem volt szívem kitörölni őket... Volt pár, amin elég részegen a parton sétáltunk. Pizzaevés közbe összemaszatoltuk egymást, 1-2 buliba, ahogy alszik...
Szeretem Hannie-t, vagyis... Nem szeretem!
May-el boldog voltam, még ha össze is kaptunk néha és a szexről szólt a kapcsolatunk. Vissza akarom kapni!
-Megint ezeket nézed? - ült le mellém Zacky.
-Ja. - álltam meg egy képnél, amit még róla csináltam kicsit részegen.
-Úristen... - mondta nevetve. - Ez mikor volt?
-Az egyik rajongójának csinálta, de már volt benne pár pohár vodka.
-Látszik! - mondta, majd lassan eltettem a telefonomat. - Miért nem beszélsz vele?
-Purdy-vel van együtt, meg amúgy sem lenne értelme...
-Mert?
-Mert akkor is csak AZ miatt voltunk egymással.
-Nekem a képek alapján nem úgy tűnik... Jól éreztétek magatokat egymással! Lehet, hogy Shadows cinkelne érte, de szerintem megérné!
-Mondasz valamit... - néztem ismét May-re, aki már hatalmas vigyorral az arcán magyarázott valamit. - Na, d emenjünk, még egy csomó munka van, a rajongók meg nem várnak!
-Ne is mondd...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése