2013. augusztus 1., csütörtök

WWNFY 30.

30.fejezet: " This is Love, this is Hate. "


May:

-Azt az embert nem ismerem! - mondtam, majd elkaptam az üveget és kiittam. Al ideges lett, elkapta a kezem és kirángatott.
-Te hülye picsa! Nem hiányzik? Nem hiszed el, hogy totál bántja a dolog? Hogy mennyire szégyelli magát?
-NEM!
-Előbb nézz magadra és utána mond ezt! - mért végig. - Ne csússz le megint, mert ugyan az lesz a vége! Megint részeg vagy, ahogy gondolom az elmúlt két hétben is.
-Talán. - támaszkodtam a falnak.
-Akkor szépen gyere be! - fogta meg a kezem. Kullogtam utána, majd az ajtóba találkoztunk Ed-el és Riley-vel. Sokkolt arccal nézett rám én pedig csak megforgattam a szemeimet. Ed-hez éppen odafutott valami szőkeség és visszaakarta rángatni.
-Utállak! - dobtam neki a gyűrűt, amit adott. - Nem akarlak többé látni! - mentem el, egy fintorral az arcomon.
Fél órával később arra lettem figyelmes, hogy egy kisebb tömeg áll valaki körül. Azonnal odamentem és akkor vettem észre, hogy Ed fekszik a földön. Azonnal kijózanodtam.
-A picsába! - vettem fel, mikor észrevettem, hogy vérzik az oldala. - Andy! - kiabáltam oda. - Azonnal, aki még józan! Vigyen haza! - néztem oda. Jinxx egyből jött és kisegített minket.
-Mi történt?
-Nem tudom... - ültettem be a kocsiba. - Ed! - vittem el az arcából a haját. - Ed szólalj már meg! - pofozgattam fel, mire nyelt egy nagyot. Levettem a pólómat és az oldalához szorítottam. - Jinxx nagyon köszönöm, nem tudom hogy háláljam meg. - vettem ki a kocsiból Ed-et.
-Nem kell meghálálni! Segítsek felvinni?
-Megköszönném. - mondtam, majd a vállunkra tettük és a szobájába vittük.
-Vérzik! - mondta ledöbbenve.
-Nyugi, a kocsid nem lett olyan!
-Kórházba kellett volna vinni.
-Nem, semmiképen! Tele van drogokkal a gyerek és a rendőröket is kihívták, szinte biztos. Valaki megszúrta. Légyszi Jinxx, lemész, jobbra a folyosón végig. Ott balra és találsz majd egy fürdőt. Ott a fehér szekrényben van egy lila doboz, ami tele van tűkkel meg ilyenekkel. Hozd ide azt, ahogy tudod!
-Azonnal! - mondta és rohant is le. Én addig levetkőztettem Ed-et, majd lefertőtlenítettem az elég nagy sebét. - Itt vagyok! - rakta mellém a kis dobozt.
-Köszi! - mondtam, majd kivettem egy tűt és belefűztem az orvosi cérnát.
-May, te ugye nem akarod
-De! - kezdtem el összevarrni Ed sebét.
-Ez, ez, ez
-Nem először csinálom! - hajoltam közelebb. - A régi bandámba is folyamat én láttam el mindenki sebét, nyugalom! Mindjárt kész!
-Biztos vagy benne?
-Ahha, de légyszíves ideadnád az átáztatott pamacsot! Köszi! - kezdtem el ismét lefertőtleníteni a sebet. - Oké, megvagyok! - egyenesedtem fel. - Egész szépen sikerült. Köszönök Jinxx mindent.
-Nincs mit, de nekem vissza kell mennem!
-Oké.
-Vigyázz rá! Szia!
-Szia! - rohantam le vízért. - Ed, Ed ébredj fel! - mondtam, majd lassan kinyitotta a szemeit.
-May? - nézett rám és egyből felakart kelni, de egy hatalmasat szisszent és visszafeküdt.
-Vigyázz te barom! - segítettem neki felülni. - Igyál! - nyomtam az orra alá egy pohár vizet és egyből lehúzta.
-Miért vagy itt?
-Mert valaki kurvára de megvágott és csak én voltam ott... Egyből hazahoztalak és összevarrtam a sebed.
-Összevarrtad?
-Örülj, hogy nem vittelek kórházba! Kimutatják a drogot és felnyomnak! Ez ma már nem úgy megy, hogy simán elengednek! - válaszoltam neki halál nyugodtan. - Ordíts ha kell valami! - mentem ki lassan az erkélyre, egy szál cigivel a számba. Leültem a kőre, kilógattam a lábaimat és rágyújtottam.
Itt vagyok, de miért? Ennyire szeretném még? Vagy csak túl jó vagyok hozzá? De hát mit tehettem volna? Hagyjam, hogy elvigyék a zsaruk? Inkább nem... De akkor is, most azonnal itt kellene hagynom! Meg sem érdemelte volna, hogy ellássam a sebét...
-Bassza meg! - keltem fel, mivel megégetett a cigiparázs. - Picsába, hogy nem figyelek oda! - mondtam nyűgösen, majd visszaültem. Addig üldögéltem, hogy véletlen elaludtam.
-May! - rázott fel valaki. - Gyere be, megfogsz fázni!
-Mi? - néztem fel. Már reggel volt én pedig totál másnapos voltam. - Kurva élet! - álltam fel.
-Jól vagy?
-Riley? - néztem rá zavartan. - Ja, de te?
-Kösz, hogy elláttad Ed sebeit na meg, hogy elhoztad onnan.
-Jinxx-nek köszönd, ha ő nincs mi sem vagyunk itt. - mentem be. - Csá! - néztem Ed-re, majd kiviharzottam.
-Most meg hova mész? - jött utánam Alice.
-El? - fordultam meg.
-Kérlek maradj! Hova mennél?
-Ashley-hez, Thomas-hoz, vagy bárkihez!
-Nem, nem mehetsz! Ed
-Mi van vele? Sajnálja? Jaj szegényke!
-May, ezt nem folytathatod! - fogta meg a kezem.
-De, addig csinálom ameddig akarom! - néztem rá.
-Ha nem hagyod abba, most, itt verlek agyon te picsa! Ne hisztizz, hanem menj fel és beszélj vele! Sírt miattad! Leadott 7 kilót, annyira ideges, hogy minden reggel hányni szokott. Még többet drogozik és nem áll messze tőle a heroin se! Kurvára sajnálja, csak nem mer a szemedbe nézni!
-Nehogy már neki fájjon! Mert neked, hogy esne, ha Riley megcsalna egy olyan kurvával mint Leana?
-És ha kényszerítette? Nem tudod a teljes igazságot, csak azt amit az a buzi Aaron mondott neked! Az meg azt akarja, hogy vesszetek össze és sírva rohanj a karjai közé! Aaron vágta meg Ed-et, mert láttam, hogy beszéltek és féltékeny volt rá! May, térj már észhez, könyörgöm! Csak hallgasd meg!
-NEM! - kiáltottam rá, majd leszaladtam. Kimentem, elfutottam kb. 2 házzal arrébb és automatikusn nyomtam be a számokat a telefonomba. - Ashley?
-Úúú, mi húzott fel ennyire?
-Azonnal elakarok innen tűnni egy kis időre!
-Eeeeeeee Moszkva?
-Tökéletes!
-Oké, akkor mikor induljunk?
-Jövőhéttől lemondom a koncerteket 1 hétre... Majd megértik.
-Rendben, akkor ma kedd, szerda, szombaton indulunk!
-Köszönöm.
-Nincs mit. Hol vagy?
-Most jöttem el "otthonról".
-Jó, ne pakolj cuccot, majd veszünk ruhákat meg ilyeneket, őőő gyere ki a partra, ott vagyok érted nemsokára!
-Köszönöm. - mondtam már könnyes szemekkel. - Szia!
-Szia!
Kb fél órája ülhettem sírva egy padon, mikor Ashley szépen, finoman átölelt hátulról és adott egy puszit az arcomra.
-Mi vagyok ilyen balfasz szerelem terén? - kérdeztem halkan.
-Ezért élek ilyen züllött életet.
-Lehet bevetem ezt a módszert.
-Beszéltél már a bandával?
-Ja, azt mondták, hogy megértenek de ahogy tudok, jöjjek vissza, mert fontos ez a nyár. Szerencsére pont a fesztiválok előtt jövök vissza.
-Na, akkor gyere és készüljünk! - fogta meg a kezem, majd a kocsijához vezetett. - Tudom, hogy nem vagy picsa, de a van kedved vásárolni?
-Hát, nem hiszem hogy jobb kedvre derítene, de legalább elterelné a gondolataimat.
-Akkor gyerünk! - mondta mosolyogva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése