2013. augusztus 2., péntek

WWNFY 31.

31.fejezet: " Gucci, Chanel, Prada, Converse... "


May:

Egy Chanel üzletben voltunk Ashley-vel, mikor összetalálkoztam Brian-el. Éppen rohantam a kabinokhoz 1-2 ruhával és egy ismerős hangot hallottam meg.
-May! - szólt utánam Brian.
-Igen? - fordultam hátra. - Briaaaaan! - mentem hozzá vigyorogva. - Te? - kérdeztem, mire az éppen elég hevesen válogató Hannie-re.
-Ugye nem lehúz éppen?
-Nem. - mondta mosolyogva. - Ez ruhát hozott vissza, mivel elvolt szakadva mikor megvette.
-És te csak így járkálhatsz?
-Már kiakasztottam az orvosokat, úgyhogy inkább hazaküldtek. - mondta röhögve.
-Hát sok szerencsét!
-Amúgy, veled mi van?
-Őőő, gyere, felpróbálom a ruhákat, addig mesélek! - mentünk a kabinok felé. Elmeséltem neki mindent, ő pedig szépen végighallgatta.
-És most?
-Ahogy mondtam, szombaton megyek Ashley-vel Moszkvába.
-Oda meleg cuccok kellenek nem?
-Azokat is veszek! - léptem ki egy kabátba.
-Hmm.... Egész jó!
-Ash választotta. - léptem a tükör elé.
-Jó az ízlése.
-Igen. - mosolyogtam rá.
-És együtt vagytok Ashley-vel?
-Nem. - ráztam meg a fejem ártatlanul.
-De, amúgy visszatérve erre... Nem akarsz vele semmiképpen beszélni?
-Nem. Talán majd egyszer, a jövőbe, de előtte, "Proshchaniye"!
-Po micsoda?
-Ég veled, oroszul! - forgattam meg a szemeimet.
-Hát, sok sikert! Ha bármi van, én itt vagyok! - súgta a fülembe.
-Briaaan! Tudod, hogy
-Ha jól tudom, nem vagy együtt Ed-el.,, sem Ashley-vel. - indult el a mankójával. Rám kacsintott, majd elbicegett.
-Na? Úúú, jól áll. - mért végig.
-Hát persze, mivel te választottad! - öleltem át.

Iszonyatosan jól éreztem magam vele és az utcán az egyik rajongó is elkapott. Az egyik számunkat játszotta akusztikus gitáron és megkért rá, hogy énekeljek neki.
Egy csomó ember körénk gyűlt és vett minket videóra. Mikor véget ért lepacsiztam vele és dedikáltam neki egy képet.
-Hatalmas vagy ember! - néztem rá.
-Köszi, nézd, ezt neked szántam! - adott át mosolyogva és bárányos plüsst.
-Úristen, nagyon szépen köszönöm! - vettem el, majd adtam neki egy puszit.
-Mit kaptál? - kérdezte Ash, mikor már kicsit távolabb jártunk.
-Nézd, egy bárány! - mutattam fel neki.
-Ez... Annyira gyerekes! - röhögte el magát.
-Nem is!
-May, hány éves is vagy? 17... Nem?
-De. - mondtam szomorúan, lehajtott fejjel.
-Na, ne csüggedj le! - mondta nevetve.
-Jó, de most ki kell engesztelned! - néztem rá durcásan.
-Ez elég lesz? - álltunk meg egy szó szerint, gumicukor bolt előtt.
-Ez egy gumicukor bolt?? - néztem rá tátott szájjal.
-Igen és annyit vehetsz amennyit akarsz!
Egyből berontottam és már az illattól felpörögtem. Odamentem mindegyikhez és 4-5 darabot betoltam. Ashley röhögve nézte végig az egészet.
-May, neked biztos szabad cukrot enned?
-Aha! - mondtam miközben válogattam a sok színes édes cukorka közül.
Úgy fél óra alatt képes voltam választani 3 teli zacskóval.
-Na? Ki lettél engesztelve?
-Teljes mértékben! - mondtam teli szájjal.
Még benéztünk 1-2 ruhaboltba, kajáltunk és mentünk haza. Este még volt egy koncertünk, arra Ashley elvitt.
Természetesen már a próbát is elhülyéskedtünk a fiúkkal... Felálltam egy ládára és elkezdtem egy indulót énekelni, ők ketten pedig természetesen odajöttek és csinálták velem...
 -May, ne butítsd el a többieket is! - jött be a menedzser. - 5 perc múlva színpadon kell lennetek!
-Kössz. - löktem meg. A koncert nagyon jó volt, sikerült minden dühömet kiadni magamból. A közönség velem együtt tombolt egész végig.
-Te egy nagyon őrült egy nőszemély vagy! - jött be Ashley az öltözőbe.
-Köszönöm. - mosolyogtam rá. Koncert után, ahogy szokás elmentünk megünnepelni. Természetesen jött az egész BVB banda is. A pultnál kikértünk 30 Jägert kémcsőbe és azt ittuk. A lényege az volt, hogy nem volt szabad hozzányúlni, csak bekapni és úgy lehúzni ami benne volt. Mindenki benyakalt egy párat és onnantól jöttek a tömények... Mondanom sem kell, engem ott már kicsit kerülgetett a hányinger. A dolgok odáig fajultak, hogy Jake nyakában húztam le a tequiláimat.
-Jake, szeretlek! - nyúztam az arcát.
-Én is. - mondta nevetve, majd leszálltam róla.

Beültem egy boxba és kinéztem az ablakon. A város fényei csak úgy cikáztak a sötét égen. Hirtelen az az este jutott az eszembe, mikor először randiztam Ed-el... A parton lovagoltunk, csillagos volt az ég és egyszerűen tökéletes volt minden! Minden!
Vettem egy mély levegőt, majd inkább kimentem. Mosolyogva, de mégis sírva kóboroltam a városban. Hiába akartam volna beszélni róla bárkivel, attól nem lett volna jobb az egész. Azt éreztem, egyedül vagyok a világban...
Vajon, ha most itt állna előttem mit mondanék neki? És ő mit mondana nekem? Elmennék mellette, sírva a karjaiba bújnák vagy megütném? Az utóbbiban biztos vagyok. Vissza kellene mennem, de ha Ash meglát, tuti, hogy lekúrja a fejem.
-The big girls don't cry! - ölelt át hátulról Ash.
-Not funny! - sírtam tovább.
Ash megfordított, majd letörölte a könnyeimet.
-Nem bírom, hogy ennyire szenvedsz miatta.
-Ne nézz rám! - törölgettem az arcom.
-Arra késztetsz, hogy elfussak veled.
-Ashley, annyira aranyos vagy hozzám! Meg sem érdemlem.
-De! Hidd el!
-Nagyon köszönöm. - öleltem át még mindig sírva. - Te mindig jössz és kihúzol a mélyből.
-Ne sírj már! - hajolt le. - Hallod? Meg sem érdemli.
-De én viszont igen. Ezt kapom azért, amiket műveltem.
-Ne mondj ilyeneket!
-Ez így van. Kurva sok embert megsértettem, a földbe döngöltem. Elvesztegettem az időmet, az elmúlt évre szinte nem is emlékszem!
-Akkor tedd ezt az évet emlékezetessé.
-Egyedül nem megy! - néztem fel. - Most rémesen nézhetek ki. - nevettem el magam, ő pedig csak halványan elmosolyodott.
-Szerintem így is gyönyörű vagy! - mondta halkan, majd lehajolt és megcsókolt.  Meglepődve néztem rá, de ő nem mert a szemeimbe nézni. Visszacsókoltam, mire közelebb húzott magához.
-Már múlthét óta tartogatom magamba, de nem akartam elmondani, mivel találkoztál vele és el is vitted haza.
-Csak segítettem rajta!
-Vele voltál és azt hittem ki is békültök.
-Nem adom olyan könnyen magam!
-Tudom-tudom. - mondta nevetve. - De már nincs veszteni valóm. Szóóóóvaaaaal. - nézett oldalra.
-Igen?
-Menjünk vissza inni, vagy inkább lenne kedved eljönni hozzám és megnézni egy filmet?
-De most csak romantikus, nyálas filmet akarok!
-Mindenképpen! - mondta, majd elnevettük magunkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése