2013. szeptember 28., szombat

WWNFY 2. 13.

se2
13.fejezet: " Ivóverseny "


May:

-Lehet kicsit gyorsak vagyunk? - néztem Brian-re.
-Nem hiszem, az a lány aranyos és illik majd Zacky-hez, hidd el. - karolt át.
-Végül is... - vontam meg a vállam.
-Ivóverseny? - jött oda egy fiatalabb gyerek.
-Verseny? - néztem Brian-re. - Gyerünk! - húztam oda.
-May, ez abszurd!
-Brian, mikor ittál utoljára? - töltöttek ki pár pohárba Jack Daniel's-t.
-Nem tudom... - rázta meg a fejét vigyorogva.
-Akkor rajta! - mondtam, majd a körülöttem lévők elkezdték ritmusra, egyszerre szinte kiabálni azt, hogy Sy-nys-ter...
-Na jó! - mondta Brian, majd elkapott egy poharat és lehúzta. Persze mindjárt lett pár vetélytársa. 
-May?
-Alice! - ugrottam a nyakába. - Te?
-Hívtak minket és gondoltam, eljövök!
-May?
-Riley, szia!
-Szia! - ölelt át, amin kicsit meglepődtem. - Nagyon rég találkoztunk!
-Igen eléggé.
-Hallottuk híredet amúgy...
-Láttuk a cikkeket. May Jensen, az idősek kedvence. Vajon ki lesz a fekete özvegy következő áldozata? - idézte szó szerint Alice.
-Fekete özvegy? - néztem rájuk összeráncolt szemöldökkel, mosolyogva.
-Én is néztem egy kicsit, de tudod, a média a mindenható!
-Hát persze! - forgattam meg a szemeimet, majd mi is csatlakoztunk a versenyzőkhöz.

Odafutottam Brian-hez, majd ráugrottam. Forgott velem egyet, miközben megcsókolt. Hirtelen megálltunk, majd szinte olvastunk egymás gondolataiban.
-Azonnal menjünk haza!

~

Egész kipihentem ébredtem, de Brian... Őt ki nem lehetett rugdosni az ágyból délután 2-ig... Pont vigyáztam a kicsire, mikor Syn végre lebattyogott a lépcsőn.
-Á, reggelt álomszuszék.
-Reggelt! - mondta nyűgösen, majd leült mellém a kanapéra és hozzám bújt. Jimmy persze egyből elkezdte fogdosni a haját meg az arcát...
-Hé', ez nem ér! Te már mióta fent vagy! - vette Brian az ölébe.
-Amúgy, Valary felfogja venni azt a dadust. Már beszélt is vele telefonon, meg elvileg neten is tartják a kapcsolatot.
-Képzeld mit hallottam! Leana megint itt van a városba, csak elv már rövid, világos haja van.
-Jézusom, ez a nő! Minek van itt?
-Nem tudom. Elköltözött és pár napja megint visszajött.
-Mindegy, már nem is érdekel! - pont ekkor rontott be Val.
-Sziasztok! Bocsi, sietek! - vette fel a kicsit és a már összepakolt cuccait. - Köszönöm, hogy vigyáztál rá! Sziasztok! - rohant is kifelé.
-Valary olyan
-Még meghalni sem lenne ideje!
-Valami olyasmi. - mondtam, majd leültem a kanapé szélére és feltettem a lábaimat.
-Kérsz jégkrémet?
-Megkínálsz a sajátommal? Aranyos vagy! - hunytam le a szemeimet nevetve. - Nekem citromosat hozz! - néztem rá nagy szemekkel.
-Oké! - mondta, majd visszajött 2 kehellyel. felültem, ő pedig lefeküdt velem szembe.
Bekapcsoltam a TV-t, ahol a pedofilokról volt szó.
-Brian, ez nem te vagy?
-Hahaha, nem! - mondta nevetve.
-Pedig simán feljelenhetnélek!
-De nem fogod megtenni! - ült fel, majd megcsókolt én pedig hátradőltem.
-Mert?
-Mert túlságosan kötődsz hozzám! - mondta, de én csak mosolyogva néztem a szemeit.
-Szeretlek! - fogtam meg a fejét, majd hosszasan megcsókoltam. Brian már vettem volna le a pólómat, de valaki sírva benyitott. Nem más volt, mint Alice.
-Alice? - ültem fel, majd megigazítottam a pólómat.
-May! - mondta sírva, majd az arcához kapott.
Azonnal felkeltem, odamentem hozzá és átöleltem.
-Nyugi oké? Ülj le és meséld el mi van! - mentem ki vele a konyhába. Brian kicsit értetlenül nézett ránk, majd jeleztem neki, hogy ne jöjjön utánunk.


Alice:

Már egy pár napja furcsán éreztem magam, így a biztonság kedvéért vettem 2 terhességi tesztet. Riley eljött és a tudta nélkül megcsináltam. Az első pozitív lett... A szemeim könnybe lábadtak és remegve csináltam végig a másikat is, ami viszont negatív lett.
-Kicsim, mit csinálsz? - nyitott be Riley a fürdőbe én pedig felmutattam az ujjam, mivel telefonáltam.
-Igen?
-Doktor úr, Alice Young vagyok! - mondtam, majd kiment. - Be szeretnék jelentkezni holnap egy vizsgálatra. 2 tesztet is elvégeztem. Az egyik pozitív, a másik pedig negatív lett.
-Őőő, rendben, holnap délután 2-re várom!
-Köszönöm! - nyomtam ki, majd kimentem.
-Alice mi ez? Te terhes vagy? - kérdezte kikerekedett szemekkel, kiakadva.
-Ez egy terhességi tesz! - mutattam fel azokat - Kettő is! Holnap megyünk a nőgyógyászhoz. - mentem ki a szobából dühösen.
-Al! - jött volna utánam, de rácsaptam az ajtót.
-Te ezt most komolyan gondoltad? - jött utánam.
-Mégis mit vártál? Várok a csodára?
-Hogy lehettél ennyire - mondta, majd kikerekedett szemekkel néztem rá - lehettünk...
-Holnap találkozunk! - mondtam nyugodt hangon, majd leléptem.
Nem tudtam, hogy sírni akarok, vagy dühös vagyok... Inkább elmentem May-hez...

May:

-Nem hiszem, hogy terhes lennél.
-De akkor is így lereagálni? Még ha az is lennék, felelősséget kellene érte vállalnia! - törölte a szemeit.
-Al, nyugalom oké?
-Szerintem beszéljétek meg! Ez nem csak egy ember hibája. - támaszkodott a falnak Brian. - Én is voltam már hasonló helyzetbe és én azt mondta először, hogy otthagyom azt a ribancot. Aztán végül belegondoltam, hogy " A picsába én is hibás vagyok! ". Vele maradtam és végül kiderült, hogy nem terhes. Úgyhogy, ne aggódj. Jó gyerek ez a Riley, már amit hallottam róla May-től. Meg amúgy már vagy egy órája rezeg a telefonod! - tette le az asztalra, majd elindult kifelé.
-Brian? - nézett rá. - Köszönöm. - mondta, ő pedig csak elmosolyodott és kiment. Megnézte a telefonját és egy csomó nem fogadott hívása volt, meg persze egy csomó SMS is... - Nem akarok most vele beszélni. - mondta, majd írt neki egy üzenetet.
"2-re gyere az orvoshoz..."
-Egy cigi?
-Az most jó lenne. - kelt fel.
-Brian jössz? - néztem rá egy szállal a számban.
-Ja, persze! - kelt fel.
-Amúgy, ezen a héten olyanok vagyunk, mint egy szeretetszolgálat. - néztem Brian-re a székből.
-Jajaja. - mondta nevetve.
-Mert? - mosolygott Alice.
-Zacky is ide jött tegnap előtt, mivel Gena-val összekaptak.
-Aaaannak a nőnek láttam jó pár képét Twitteren! Elég kevés ruciban van, de viszont nagyon jók!
-Egy részt ez miatt is voltak gondok!
Bementünk és elmentem tusolni, majd lefeküdtem. Alice a vendégszobában aludt, vagyis remélem, hogy aludt és nem sírt egész este.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése