2013. szeptember 6., péntek

WWNFY 2. 5.

se2
5.fejezet: " I need ....!  "


May:

-Ashley, ez nekünk
-Nem megy! - nézett rám ártatlanul. - A média tönkretett minket.
-Már nem tudunk egymásban megbízni! - ráztam meg a fejem.
-És bizalom nélkül
-Semmi sem megy! - néztem rá könnyes szemekkel.
-Szeretlek! - mondtuk egyszerre, majd csókolózásban törtünk ki.
-Remélem, attól még nem szakad meg a kapcsolatunk. - mondta szomorúan.
-Nem! - ráztam meg a fejem. - Egyáltalán nem. Köszönök mindent! - öleltem át.
-Csak hogy tudd... Én tényleg szeretlek! - szorított magához.
-Ashley, kérlek, ne legyen fájdalmas! - mondtam, miközben az arcomat a vállához nyomtam.
-Rendben. - engedett el. - Szia! - mondta és már rutinból csókolt volna meg, de meghátrált és csak egy puszit adott a homlokomra.
Elment én pedig egyedül maradtam a szobában...
Nem is tudom miért sírok... Talán mert ez volt életem első normális szakítása? Már kezdtem tényleg megszeretni Ash-t, de ez így nem mehetett tovább... Az előző napi veszekedés, Andy, az érzelmeim, minden szarul jött ki.
Ash volt olyan aranyos, és szervezett nekem egy kocsit haza. Nehéz volt elköszönni a bandától, de túléltem.
-Te meg vigyázz már arra a nőre! - néztem Andy-re.
-Nem tudlak elfelejteni, remélem jól az eszedbe vésted!
-Mert én voltam az a nő, aki megmutatta, hogy érzelmek nélkül is lehet bárkivel lefeküdni! Andy, ne legyél naiv! Én nem vagyok hozzád való!
-Szeretlek. - ölelt át.
-Köszönöm! - pusziltam meg, majd beültem a kocsiba.
-May, nem akarom, hogy elmenj! - akaszkodott a nyakamba Jinxx és CC.
-Jól van fiúk, még úgyis találkozunk! Ahogy hazaértek, bulizunk együtt!
-Megígéred? - kérdezték egyszerre, csillogó szemekkel.
-Meg persze! - öleltem át őket.
Végre betudtam szállni a kocsiba és indulhattunk. Az utat természetesen végigaludtam, ahogy szoktam az összeset. Otthon senki sem várt. Amy sem volt otthon, mivel kezdődtek a meccsei.
-Maaay! Mondta Brian, hogy ma haza - jött be Zacky tök jókedvvel. Én épp a kanapén ültem és bőgtem. - May?
-Zacky! - mentem oda hozzá sírva, majd átöleltük egymást.
-Mi a baj? - kérdezte aranyosan.
-Szakítottam Ashley-vel.
-Ez miatt ne sírj!
-De sírok! - mondtam nevetve. - Tegnap este összevesztünk, mivel Andy rám nyomult, na meg a pletykák miatt is. És ma reggel szakítottunk. Hazajöttem és azóta ilyen állapotban vagyok. - vontam meg a vállam. - Majd túlélem, ahogy a többit is. - ültünk le.
-Őőő, nem tudom mennyire érdekel, de hoztam nekeeed - vett elő a táskájából 2 zacskót - gumicukrot! - mosolygott rám aranyosan.
-Zacky, te egy tündér vagy! - mondtam halvány mosollyal.
-De várj, most jön a legjobb! - vett elő hatalmas vigyorral 2 üveget. Az egyik egy nagyon régi bor volt, a másik pedig egy üveg vodka.
-Úristen, de szeretlek! - öleltem át egyből. - Hozom a poharakat! - mondtam és kivittem egy tálcán elég sok feles poharat, meg pár normál poharat. - Elakarod őket áztatni?
-Neee... Már próbáltam, nem valami jó!
-Akkor majd külön. - mentem vissza nevetve.
Zacky kirakott 5 feles poharat egymás mellé és szépen teletöltötte őket.
-Hát akkor, rajta! - töltött ki magának is 5 feles pohárral. Elkezdtünk inni és ezzel párhuzamosan jöttek belőlünk a panaszok.
-Sohasem voltam a szüleim kedvence. - mondtam.
-Gena kurvás képeket rak fel magáról.
-Csak kihasználtak.
-Kívülállónak érzem magam a bandában.
-Ed egyrészt az én hibámból megy börtönbe.
-Öregszem.
-A fiú akit szerettem, Leana-val csalt meg. - itt egymásra néztünk és egyből az üveg után kaptunk.
-Felejtsük el ezeket... - néztem rá. - Itt van előttünk, másfél üveg vodka, na meg ott lent a 0-24-es bolt! Ráérünk nem? - mosolyogtam rá.
-Hajrá! - nyomta a kezembe az üveget.

Röhögve ültem a padlón, Zacky pedig a kanapén ült/feküdt.
-És ott állok, fél pucéran, nézek a tagra, ő vissza rám és az egyik barátnőm rám adott egy pulcsit, a másik ráugrott a hátára és beleharapott a kopasz fejébe... - meséltem röhögve, egy régi sztorit. - A tagnak, 3 hétig sebes volt a feje.
-Az semmi... Benji egyszer totál pucéran, egy maszkban, LA-ben végigrohant egy kaszinó előtt, DE úgy, hogy a kocsik tetején ugrált. - mondta, majd elröhögtem magam.
-Egyszer, az állatkertben, bedugtam az ujjam a gorillához, az megszagolta, összenyálazta, rárakott egy csomó szénát és majdnem a nekirántott a rácsnak!  - röhögtem el az egészet. - 6 éves voltam! Szerinted?
-Juuuj, mi egyszer még Brian-el egy baseball meccsen, az ellenfél tagjainak az összes ruháját leöntöttük folyékony ragasztóval, mivel az egyikkel megcsalta Brian-t az akkori nője. És gondolom a ragasztó ha megszárad tudod hogy néz ki! - vigyorodott el kajánul én meg csak röhögtem rajta.
Még egy ideig sztorizgattunk, majd elkezdtünk versenyezni, hogy ki tud több gumicukrot elkapni a szájával. Ennek az lett a vége, hogy jó pár darab, a plafonon ragadt.
-Béna vagy! - lökött meg, pont mikor feldobtam.
-Áú, ez a szemem volt! - mondtam röhögve. - Bunkó vagy! - markoltam bele a zacskóba, majd az arcába nyomtam.
-Megfulladok! - mondta röhögve.
-Én meg majdnem megvakultam! - fogtam meg a vodkás üveget. - Zacky?
-Tessék. - könyökölt fel. Gyors széthúztam a száját és beleöntöttem egy kis vodkát, majd az enyémbe is. - Van még egy pohárral benne! - emeltem fel az egyik szemöldökömet.
-Akkor irány a bolt! - kelt fel.
Én is lassan feltápászkodtam, kimentünk de még egy fél órát baszakodtam a kulcsokkal.
-Zackyy! - ugrottam fel a hátára. - Nagyon köszönöm ezt az estét! Annyira jó, hogy itt vaaagy! - bújtam hozzá.
-Én is örülök, hogy veled lehetek. - mentünk be a boltba. A piáknál letett és szépen válogattunk. Már vettem le egy üveget, mikor ismerős hangot hallottam meg. Alice volt az...
-May? - látott meg.
-Jack Daniel's, vagy őőő Kalinka? - tettem úgy, mintha észre sem vettem volna.
-Kalinkaaa. Ma vodkaeste van, szóval kötelező ezt venni!
-Akkor irány haza! - mondtam, majd belekaroltam.
-May! - fogta meg a karom Alice. - Te?
-Szia Al. - mosolyogtam rá. - Zacky-vel lejöttünk egy kis piáért.
-Őőő
-Ne nézz ekkora ribancnak. - emeltem fel az egyik szemöldökömet. - Látom, te is elvagy. - néztem hátra Ed-re és Riley-ra, majd intettem nekik. - Örülök, hogy láttalak! - öleltem át. - És mond meg Ed-nek, hogy sajnálok mindent ami köztünk volt. - léptem hátrébb.
-Tündérkeee! - szólt nekem Zacky az ajtóból.
-Puszi mindenkinek! - mondtam, majd odasiettem.
-Ezek jól láttam, ők voltak?
-Igen, de hagyd rá! - mondtam hatalmas vigyorral az arcomon, majd elindultunk vissza. A kulcsokkal ismét nehéz dolgom volt, de végre bejutottunk.
-Játék! - rohantam a szekrényhez.
-Játék? - nézett rám értetlenül.
-Ahha! Még régebben játszottunk ilyet... Kivágtam egy bajuszt. - mentem a TV-hez. - Na most, én felragasztom ide, és berakok egy filmet! - mentem a kanapéhoz. - Akárhányszor valaki arcán ott lesz a bajusz, innunk kell. - néztem rá vigyorogva.
-Tetszik! - ült le mellém és el is kezdtük. A poén az egészbe az volt, hogy vígjátékot tettem be, szóval nem volt elég, hogy a vodka kicsit "nevettetett" még az a baromság is...
Hajnali 4 körül, hirtelen mind a ketten bealudtunk... Az alkoholt a torkomban éreztem, de nem hánytam, tartottam magam. Zacky a kanapén, én az egyik fotelben foglaltam helyet elég érdekes módon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése