2013. október 4., péntek

WWNFY 2. 14.

se2
14.fejezet: " Jimmy "


May:

-Nem vagyok terhes! - jött ki könnyes szemekkel Alice, majd egyből a nyakamba ugrott.
-Na látod? Mondtam, hogy nem lesz semmi!
-Köszönöm! És köszi Brian neked is! - ölelte át, majd odalépett Riley-hez.
-Szerintem menjünk! - súgtam oda Brian-nek.
-Aha. - bólintott vigyorogva, majd megfogta a kezem és kimentünk.
-Brian, biztos vagy benne? - néztem rá a kapuban.
-Miben? - nézett rám kicsit értetlenül, majd a kezeinkre néztem.
-Kis hülye! - puszilta meg a fejem, majd mentünk tovább.
~
Délután otthon kicsit lefeküdtünk pihenni Syn-el. Hirtelen felriadtam és csak úgy kapkodtam a levegőt.
-Brian! - rázogattam meg.
-Mi az? - kérdezte nyűgösen.
-Brian! - emeltem fel a hangom.
-Mi van már? - ült fel álmos fejjel.
-Azonnal menjünk Matt-hez!
-Mi? Minek?
-Csak menjünk, kérlek! - kapkodtam össze magam.
-May, megint mit álmodtál?
-Azt, hogy kicsiJimmy rossz kezekben van. - mondtam mély, hideg hangon, majd elindultam kifelé.


Matt:

A minap láttam Leanat... Szőke, rövid haja van és egy kávézóban ült. Rám nézett, intett, fizetett, majd elment... Nagyon rossz érzésem támadt, így azonnal hazamentem.
-Valary, hol a kicsi?
-Otthagytam Felicia-nal.
-Felicia? Milyen Felicia.
-Akit találtam az újságban. Egy aranyos, szőke lány.
-Ő NEM FELICIA! Azonnal keresd fel! - néztem rá aggódva. 
-Mi? Matt, mi bajod?
-Rövid haja volt és élénk rózsaszín rúzsa?
-Igen!
-Sötét szemüveg volt rajta?
-Igen!
-Kicsim, az Leana volt! Vissza jött a városba, tudtam, hogy valamit tervezett.
-Matt, te beképzeled magadnak!
-Igen? Akkor hívd fel!
-Hülye! - mondta, majd benyomta a számot és kihangosította. - Felicia? - mondta, majd Leana elnevette magát.
-Édesem, téged tényleg könnyű átverni! Amúgy, nagyon cuki a kisfiatok! Kár, hogy kb. egy óra múlva, már nem is fog élni! - mondta kuncogva. - Van fél órátok, hogy elhozzátok a régi kocsmához May-t! Ha rendőröket hívtok, a gyerek azonnal meghal! - mondta mindezt kedvesen, majd kinyomta a telefont.
-Matt csinálj valamit! - nézett rám totál könnyes szemekkel Val.
-Matt, hol a kicsi? - rontott be May és Brian.
-Valary? - nézett rá. - Ugye nem! - rázta meg a fejét.
-Hívom a rendőröket! - ment Brian a konyhába.
-Tudtam, hogy valami nincs rendben! - fogta a fejét May.
-Téged akar! - mondta halkan Valalry.


May:

-Hogy mi?
-Téged akar Leana Jimmy-ért! - mondta én pedig szóhoz sem jutottam.
-Pár perc és itt lesznek! - jött ki Brian.
-Hol vannak? - néztem Matt-re.
-A régi kocsmánál. - mondta halkan.
-Akkor megkapja! - harapta az alsó ajkamra, majd elindultam kifelé.
-May, hova mész?
-Vigyetek oda! - mosolyogtam rájuk, majd kimentem a garázshoz. - Matt, gyerünk már! - mondtam türelmetlenül, majd beszállt mindenki a kocsiba.
-Ezt nem engedhetem. - állította le az autót Matt.
-Kérlek!
-De téged is szeretünk.
-Úristen, a fiatok ezerszer fontosabb, mint én!
-May, elégszer volt már halálközeli élményed! - mondta Val, majd megérkeztek a rendőrök.
10 perc múlva, végre indulhattunk. Leana az üres kocsmában ült, a kicsivel a kezében. Éppen dajkálta vagy mit csinált...
-Leana, add vissza a kicsit! - rontottam be.
-Á, végre itt vagytok!
-Ne pofázz, hanem csináld! - mondtam szigorúan, majd odamentem hozzá. Engem elkapott, Jimmy-t pedig letette egy fotelbe. Hátrébb lépett velem, majd egy fegyvert szorított a fejemhez.
-Nos, mi lenne, ha most megölném a kis Jimmy utánzatot.
-Leana, nem teheted!
-Nyugalom oké? Ne hergeld fel magad!
-Ti csak magatokra tudtok gondolni, de hogy nekem milyen volt egyedül lenni Jim után? Abba bele sem gondoltatok. Mindenki elhagyott!
-Te mentél el!
-Kussolj! - kiabált rá. Ennek honnan van fegyvere?? - Nekem ne mondják - mondta volna, de szerencsére a rendőrök egy kis nyugtató lövedékkel lezsibbasztották. Ezzel nem is lett volna semmi baj, ha ez a nő, az utolsó erejével nem húzza meg a ravaszt, és az a kibaszott golyó, nem landol, a combon kellős közepébe.
Hatalmasat sikítottam, majd az egyik bárszéken megtámaszkodtam.
-A picsába! - kiáltottam el magam. - Rohadt kurva élet, meglőttek! - támaszkodtam még mindig. - Szóval ilyen ha beléd lőnek? - mondta vékony hangon, könnyekkel küszködve. A mentősök természetesen azonnal ott voltak és ráfektettek egy ágyra. - Doki, a golyót megkaphatom majd? - néztem rá.
-Meg, de előbb  műtéten essünk túl!
-Kurvára fáj! - mondtam, majd belém toltak egy adag altatót.
-Ez természetes! - mondta a doki, engem pedig elnyomott az álom.

Másnap reggel, már tök vidáman nézegettem a kis üvegcsében eltárolt golyót.
-May! - rontottak be a többiek.
-Sziasztoook! - mondtam tök jókedvűen.
-Hogy tudsz így mosolyogni? - nézett rám Johnny furcsán, majd megpróbáltam komoly lenni, de inkább elfordultam, mivel nem bírtam...
-Minek örülsz?
-Ezt nézzétek! - mutattam fel a kis üveget.
-Király!
-Ez volt a golyó?
-Ja. Szerencsére nem talált el fontos idegeket, de 2 hétig jó lenne ha pihentetném. 
Később Austin is benézett, aminek furcsa mód örültem. Elmeséltem neki mindent részletesen és szépen megnyugtatott... Valamennyire...

~1 héttel később

-Ki kereshet ilyenkor? - néztem meg a telefonomat, hajnali 6-kor. - Ismeretlen szám. - ültem fel. - Ez meg... - mondtam totál lesokkolódva. Kivert a víz a szemeim pedig könnyekkel teltek meg. - Ez meg mi? - néztem a képernyőt.

2 megjegyzés:

  1. Azt hiszem Leanaról nem is kell mit írnom, képtelenség hogy egyszer is egy normális karakter legyen vagy jó ember egy Jimmy rajongó számára, szóval azt nem is firtatnám!

    Örülök,hogy nem lett baja sem Maynek sem a babának, az a lábon lövés szerencsére nem súlyos, még jó hogy csak ennyi :) Kíváncsi vagyok milyen képet vagy üzit kaphatott, d efélek kicsit , talán Ed-del van valami? Remélem most Briannel minden okés marad, szeretem őket együtt, de most izgulva várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ez nagyon igaz! Bármilyen fic-et olvasok, Leana mindig a egroszabb karakter, aki ráadásul még őrült is... :'D

      Igen, nem valami súlyos, de azért meglőnek... Nem valami kellemes érzés! :D
      Az majd kiderül, de annyit mondhatok, nem Ed-el kapcsolatos. ;)
      Brian-el hát... Egy ideig... De majd úgyis meglátod. :DD

      Ahogy tudok, hozom!


      ~foREVer <3

      Törlés