2013. október 11., péntek

WWNFY 3.1.

Akkor gyerekek induljon a 3. évad!
Vigyázz...
Kész...
RAJT!




( Várom a véleményeket! :D )

se3.
1.fejezet: " Jail "



May:

A bíróság 6 hónapra csukatott le... Az óvadék egy része ki lett fizetve, de még így is bent kellett ülnöm egy gyerekbörtönben.
-Készülj fel kisanyám a cellatársakra. - mondta a börtönőr, majd megnézett egy pár papírt. - Ó, maguk testvérek?
-Kivel?
-A cellatársával!
-Nem hiszem.
-Akkor majd megismeri. - vezetett a cellákhoz. Kinyitotta a rácsot, levette a bilincset, majd belökött. - Jó szórakozást! - mondta nevetve, majd elment.
Egy szó nélkül leültem és leraktam a cuccomat a baloldali ágyra. 
-Mi a neved?
-May Jensen. - ültem le, majd elkezdtem kipakolni.
-Hallottam már vala - gondolkodott el, majd leült mellém. Kikerekedett szemekkel néztünk egymásra... Mintha tükörbe néztem volna.
-Te...
-Igen, engem mondanak úgy, hogy a te "hasonmásod". - mosolyodott el. - Carla. - nyújtotta a kezét.
-May. Te miért vagy itt?
-Gyilkosság. Még 11 éves koromban történt.
-11?
-Igen. A 18. születésnapomon szabadulok. Majd májusban.
-Várj... Te... Te ismered Aaron-t?
-Igen. - váltott át komorra. - Dealer patkány! Fogadjunk ő juttatott be ide!
-Igen.
-Engem is. - akkor őrá értette! 
Még néztünk egymásra, majd elkezdte mesélni mit tett...
-De, majd New York-ba akarok költözni és nyitni egy tetoválószalont.
-Nagyon jó, hogy még ennyi év ellenére is ilyen vidám vagy.
-Vannak szabályok, de majd megszokod! Te még jól jártál, mert csak 6 hónapot leszel itt. Jelenleg mi ketten is a legidősebbek közé tartozunk. Mindig maradj velem és ne kerülj balhéba! Jobban jársz! Itt kegyetlen mindenki! Az őrök nem védenek meg, csak még jobban összevernek ha rajtakapnak valamin! De itt vagyok veled, a lényeg hogy mindig maradj a közelembe, akkor nem esik bajod! Szimpatikus vagy!

~

2 nappal később, Brian bejött hozzám.
-Brian, tudom, hogy most nem hiszel nekem és a rendőrség sem mond semmit, de mindent meg fogsz tudni!
-De May, miért csináltad?
-Idővel megtudsz mindent! A lényeg, hogy ne mondj senkinek semmit! És kérlek mond ezt meg a többieknek is! Nem szeretném ha 1-2 dolog a múltamból kiderülne. Na meg azt sem, ha a valódi nevem és adataim megtudja a média!
-Meddig leszel bent?
-Egyenlőre 6 hónap letöltendőt kaptam, ez biztos, mivel betörtem valahova, viszont vannak enyhítő körülmények.
-Óvadék?
-Nem tudom...
-May, megzsarolt valaki?
-Mennem kell! Szeretlek! - keltem fel, majd visszavittek a cellámba.
-A barátod volt az? - kérdezte Carla az udvaron.
-Aha... - ültem le mellé a padra.
-És, hogy viseli?
-Hát, kíváncsi mindenre, de nem mondok el neki semmit.
-Ja, a gyilkosság?
-Azt, csak Matt tudja, tudod az énekes.
-Aha.
-És nem szeretném ha ő is megtudná.
-Hát figyelj. - vonta meg a vállát. - Már abban is hatalmas szerencséd van, hogy ezek még nem jöttek rá semmire! Na meg, hogy nem adnak ki semmit. Mondjuk fontos személy vagy, szóval ez nekik szinte reklám, hogy te itt ülsz bent!
-Hát, van benne valami.
-Figyelj, szerintem nem fogja megtudni, ha csak el nem mondod neki! Amúgy, tudsz pókerezni?
-Nem. - ráztam meg a fejem.
-Akkor gyere! - kelt fel, majd egy más, feketékkel teli asztalhoz ültünk.
-Helló csajszik!
-Szia Carla és
-May. - mosolygott, majd leült. - Beszállunk, de most együtt vagyunk, mivel az újonc még nem tudja mi a rendszer.
-Kisanyám, csak vigyázz a szádra! - röhögte el magát az egyik.

~

Már 3 hónapja vagyok bent és Brian szinte 3 naponta jön be hozzám... A banda szétment, Matt-ék pedig a kicsivel vannak elfoglalva...
Egyik nap, egy csúnya verekedésbe kerültem. Carla-nak drogtesztre kellett mennie én pedig egyedül maradtam kint. Pár náci csaj odajött és elkezdtek kérdezgetni.
-Nincs nálam semmi, nem drogozok.
-Na nekem ne ugass, hanem adj valamit! - vert be nekem egyet a legnagyobb csaj.
-Anyádat ütögesd! - vertem vissza neki egyet, majd elesett. Felállt és magával húzott. Elkezdtünk verekedni, majd valahonnan elővett egy faágat és végighúzta vele az oldalamat... Egész mély lett és nagyon fájt.
Odajött egy őr és szétszedett minket. A csajnak betört az orra és csomó haját kitéptem. Nekem csak felszakadt egy picit a szám és a kezem pedig vérzett. Köptem egyet ránéztem a csajra, majd elmentem az őrrel a gyengélkedőre. Az persze megbilincselt és egyfolytában lökdösött. Még befelé rám vert 1-2-t a hátamra és ellátták a sebeimet. Itt úgy bánnak az emberekkel, mint egy kutyával. A kis akcióm miatt, kaptam még egy hónapot bent... Carla persze egyből lebaszott, de meg is dicsért. Onnantól kezdte, valahogy az emberek elkezdtek tisztelni.
-Minél több ribanc, annál több tisztelet. Én már kiharcoltam magamnak egy évet ilyenek miatt! - mondta ebéd közben. - De végül is nincs kint életem, szóval. - vonta meg a vállát. - De azért vigyázz.
-Meglesz. - mondtam, majd kajáltam tovább az a moslékot...

~

-May veled meg mi van?
-Semmi, megvagyok. Kicsit szar a kaja, stb... Még pár hónap és végre mehetek... Amúgy megismerkedtem a hasonmásommal.
-Hasonmás?
-Ja, de majd meglátod! - mondtam, majd elhallgattunk.
-May, ez... Ez sok nekem. A barátnőm börtönben ül, valamit titkol előttem és nem mond senki semmit!
-Brian mi van veled?
-Nem velem, veled mi van? - nézett rám kiakadva. - Ez, nem te vagy!
-De, ez vagyok és fogadd el!
-Nem akarom elfogadni! Mégis, hogy tudnám?
-Akkor ennek semmi értelme! Mire hazamegyek kérlek pakolj össze, elköltözök! - vágtam le a telefont, majd inkább visszamentem Carla-hoz...

4 megjegyzés:

  1. Áááá imádom :) még még még ennyi nem elég :P Szóval nagyon tetszik és tűkön ülve várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDD
      Örülök ennek a reakciónak, nem kell sokat várnod! ;)

      Törlés
  2. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ *_______________* gyorsan kérem a folytatást<3333

    VálaszTörlés