2013. október 18., péntek

WWNFY 3.2.

se3.
2.fejezet: " Freedom "



2014. 04. 18.
May:

-Carla, kint találkozunk! Mindenképpen beszélnünk kell majd!
-Igyekszem, nekem még van egy hónapom. - mosolygott.
-Ha gondolod, eljöhetnél hozzám.
-Együtt a sittesek? - nevette el magát. - Mindenképpen elnézek!
-A címem megvan! - léptem ki.
-Meg-meg! Akkor kint!
-Csá! - bólintottam és vittek is ki az őrök. Mikor kiértem első dolgom az volt, hogy elmegyek egy fodrászhoz és befestetem vörösre a hajam... Vagyis félig vörösre.
-May Jensen? - nézett rám sokkolva az üzletvezető.
-Ja helló,vöröses hajat akarok és igazítsd ki! - dobtam le a cuccomat, majd beültem egy székbe. Már jött is és kb 1 óra alatt készen lettünk. - Kössz, csá! - tettem a pultra a pénzt, majd leléptem. Megnézett és ezt utálom... Fogtam egy taxit és hazamentem.
Bent azonnal ledobtam a cuccomat és körbenéztem. Brian tényleg összepakolt mindent!
Elindultam felfelé, már szinte könnyekkel küszködve. Benyitottam a háló és Brian ott ült az ágyon.
-Te? - támaszkodtam meg az ajtóba.
-Várlak haza. - mondta mély, rekedtes hangon.
-Megmondtam nem? - fordultam vissza, majd elindultam lefelé.
-May, sajnálom, csak felkavart minden és nem tudtam hova tenni a dolgokat! Ledöbbentem a történtektől és olvastam meg végig is néztem a vallomásodat! Nem tudtam, hogy Aaron megfenyegetett. - jött utánam.
-Mikor tudtad meg? - fordultam felé.
-3 hete kb..
-Már mindegy, megtörtént. Kint vagyok, szabadon! Végre élhetem az új életem.
-Mihez fogsz kezdeni? Mármint a banda...
-Keresek egy másikat, vagy csinálok. Nincs minden elveszve! Nem leszek hullócsillag.
-És mégis hogy akarsz?
-Elmegyek 1-2 banda koncertjére, meghallgatom őket és ennyi. Felajánlok nekik egy lehetőséget. Vagy körbenézek a neten! Tudod, hogy mennyi banda keres énekest?
-Te őrült vagy.
-Sajnálom. Most mennem kell. - tettem zsebre a telefonomat meg a kulcsokat. - Ahogy visszaértem elmegyek, csak el kell néznem valahova.
-Mégis hova mész?
-Kint vagyok! Felhívom Alice-t és találkozok vele. - mondtam, majd gyors leléptem.


-Szia Alice! - mondtam mosolyogva, mikor végre felvette.
-May! Ma jöttél ki?
-Igen. - mondtam mosolyogva.
-Hol vagy most?
-A házamtól nem messze.
-Akkor őőő gyere ki a a szokásos helyre, én most is itt vagyok.
-5 perc! - nyomtam ki a telefont.
Mikor beértem, ő háttal ült nekem és a szokásos kávéját itta. Odasettenkedtem mögé, majd befogtam a szemeim.
-Na ki vagyoook?
-May! - pattant fel, majd azonnal átölelt. - Félig pink?
-Igen! Kurva jó lett nem? De ez csak színező, szóval kb. egy hónap alatt le fog kopni. - mosolyogtam rá.
-Ülj le és mesélj már! - helyet foglaltam és szépen mindent elmondtam neki részletesen. - Szóval összekaptatok Brian-el?
-Igen... Neki szégyen, hogy börtönben voltam... Mindegy, majd elmúlik. - kortyoltam bele a kávémba.
-Már nem is szereted?
-Nem, Al itt nem erről van szó! Már kicsit elfelejtettem milyen is itt kint... Elfelejtettem milyen volt Brian-el. A veszekedésünk után, kitöröltem mindent az agyamból. A bandát, őt, az életemet! Csak arra tudtam gondolni, hogy fogok Aaron-on bosszút állni. Viszont mikor kiléptem, rájöttem, hogy semmi értelme.
-Nem megyünk el este valahova?
-Bocsi, de még el kell mennem Matt-hez, Zacky-hez és nem ártana szólna Ashley-éknek sem, hogy itthon vagyok.
-De egyik nap muszáj lesz innunk valamit! Nem is szilvesztereztünk együtt, sőt még a szülinapodat sem ünnepeltük meg!
-Tényleg, már április van... - mosolyodtam el - Mindenképpen! - öleltem át, majd kimentünk. Egy csomó fotós letámadott.
-May, hogy érzi magát megint szabadon?
-Igaz hogy ellopott egy szobrot?
-Mi az eredeti neve?
-Miért tört be a múzeumba?
-Hé-hé! - kiabáltam el magam. - Van bármi közük is hozzám? - néztem körbe összeráncolt szemöldökkel. Mindenki kussba lett egyből. - Nem? Akkor meg mi a faszt keresnek itt?
-Húzzanak el a jó büdös francba, akkor talán foglalkozik majd magukkal valaki. Kotnyeles senkik! - basztam le egy pofont az egyiknek. Persze a többi egyből elment, az meg észhez tért és futott is el...
Elköszöntem Al-től, majd fogtam egy taxit és elmentem, egyenesen Matt-ék házához.
Kicsit izgulva becsöngettem, majd Valary nyitott ajtót.
-Mi az? - kérdezte, majd mikor meglátott kikerekedett szemekkel nézett rám. - May! - ugrott a nyakamba.
-May? - jött oda az egész banda.
-Heeellóóó! - mentem be, majd mindenkit körbeölelgettem.

4 megjegyzés:

  1. Úristen, hogy lehetett így vége a résznek? Pont erre vártam, nagyon izgulok Mayért, hogy most végre legyen egy kis nyugalma... Meg aztán May és Brian kapcsolatáért, értük is rettenetesen, de van egy olyan sejtésem , hogy Ed is lassan bekerül a képbe, nagyon várom a frisst :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDD Muszáj volt így véget érnie, különben hol lenne az "izgalom"? :D
      May-nek sohasem lesz nyugalma. :)
      May-Brian a következő fejezetben dől el :D
      Ed... Csak annyit mondhatok, hogy az évad vége felé tűnik majd fel. :)

      ~foREVer <3

      Törlés
  2. Jesszus, teljesen kikészítesz! Imádom a blogodat, elképesztően jó! Nagyon várom a folytatást. Remélem, hogy Brian-nel nem lesz vége a dolgoknak..az "új élet" és a bosszúállás Aaron-on rendesen felcsigáztak :)
    Üdv,

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDD Ahányszor kapnék 1$-t, mikor hallom ezt a mondatot, már dúsgazdag lennék ( kikészítesz ) :D :D :D :D
      Örülök, hogy tetszik a sztori! :)
      Hát, hogy mi lesz kettejükkel, az csak a következő fejezetben kerül ki :D
      :)))
      Köszönöm a komit ^^

      ~foREVer <3

      Törlés