2013. október 25., péntek

WWNFY 3.3

se3.
3.fejezet: " A konyhában van! "

May:

-Mikor jöttél ki?
-Ma. - mosolyogtam körbe.
-Mi ez a haj?
-Változás. - vontam meg a vállam.
-Mesélj milyen volt? - mondtak, majd elültünk a nappaliba és nekik is el kellett mondanom mindent. Kivéve a verekedést...
-És nem kaptál össze senkivel?
-Nem. - fogtam meg az oldalam. - Ott volt Carla, szóval segített nekem.
-Akkor szerencséd volt.
-Hát, mondhatni. És hogy van a kicsi?
-Nagyon jól, már kezd beszélni. Még kicsit ügyetlenül, de járkál is. - mesélte mosolyogva Valary.
-És Zacky, ti hogy vagytok?
-Már össze is költöztünk.
-Na, ez szuper! Gratulálok! - néztem rá mosolyogva.
-Igyunk valamit! - kelt fel Johnny, majd Matt-el és Brian-el kimentek a konyhába.
-Összevesztetek Brian-el? - nézett rám Arin.
-Megeshet.
-A konyhában van! - mondta Valary kicsit fenyegetően.
-De - szóltam volna, de megláttam Arin-Val együttes kényszertő tekintetét. - Oké! - mondtam mosolyogva, majd kimentem a konyhába.
-Őőő . - nézett rám, majd Brian-re Matt és visszamentek Johnny-val a nappaliba.
-Sajnálom ami ma történt. - álltam még mindig az ajtóban.
-Semmi baj, én is túlzásba vittem mikor utoljára bent voltam nálad. - támaszkodott meg a pultnak.
-Te még akarod egyáltalán folytatni? - néztem a földre. - Megértem ha nem, hiszen most szabadultam - mondtam volna tovább, de egy csókkal félbeszakított.
-Szerintem... Menjünk haza, mert 6 hónapja nem voltam senkivel. - mondta halkan, majd elnevettem magam.
-Nyugi, még előbb - mentem ki, de ott már nem volt senki. Matt-ék felmentek, a többieknek pedig nyoma sem volt.
-Hát akkor...
-Akkor menjünk haza! - néztem rá kiskutya szemekkel, majd kézen fogva kimentünk.

~

-Meglátszik, hogy most jöttél ki. - feküdt le mellém lihegve Brian.
-És még nincs vége! - csókoltam meg.
Úgy hiszem, alkalomhoz illően megünnepeltük, hogy végre itthon vagyok.

~

Reggel már alapból arra keltem, hogy Brian a nyakamat puszilgatja.
-Brian, korán reggel van!
-De reggel még sosem csináltuk. - mondta ártatlanul. - Nem bírod? - kérdezte nevetve, majd elkezdte simogatni az oldalam. Még mielőtt észrevenné a heget, gyors rámásztam.

~

Pont tusoltam, mikor Syn beakart jönni. Hirtelen elhúztam a kabin ajtaját.
-May? - kérdezte furcsállva.
-Bocsi, de még hozzá kell szoknom a gondolathoz, hogy te is itt vagy.
-Ne csináld már!
-Bocsi Brian! Mindjárt kész vagyok! - zártam el a csapot, majd gyors kimentem.

4 megjegyzés:

  1. Ahh dejó, úgy örülök, hogy May kint van. Tetszett Carla karaktere is, hogy a zord környezetben mégis volt egy valaki aki segít :)
    Brian és May...imádom mikor összekerülnek, ott van köztük folyamatosan a szeretet, olyan jók együtt. Nagyon kiváncsi leszek, hogy mi lesz a többiekkel... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD Hát igen, végre itthon. :)
      Carla egy érdekes lány, és annyit mondhatok, hogy lesz még szerepe, elég sok! :D
      Igen, a kettejük kapcsolata szoros és "különleges". :)
      Mindent a maga idejében! ;)

      ~foREVer <3

      Törlés
  2. Várom várom izgatottan a folytatást, nagyon imádom, és bocsi hogy rég voltam komizni, elvoltam havazva kicsit a suli hevében.... De még mindig imádom Briant és Mayt együtt, akárcsak Valaryt ahogy irányítja a szálakat a srácok között, hogy mindenki boldog legyen :) alig bírom ki azt hiszem, mire újra olvashatom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan már, ismerős a szitu! :D
      Brian-May :) Minden sértés dacára együtt tudnak maradni :D Talán az eddigi legjobbra sikerült szerelmi kapcsolatot írtam le :D :D :D
      Valary már csak ilyen :D
      Nem kell olyan sokat várni! :D :D :D

      ~foREVer <3

      Törlés