2013. november 29., péntek

WWNFY 3. 8.

se3.
8.fejezet: " Átlagos nap "


May:

Alice nagyon tudatlan... Nem tudom, hogy Riley volt-e bent nála, de talán jobb is. A szülei egyáltalán nem szoktak bejönni hozzá, így érthető, hogy én foglalkozok vele. Tényleg olyan mint egy rossz kisgyerek.

-Ez forró! - dobta el a kanalat.
-Persze, hogy forró! Istenem Alice, te kis buta! - ültem le mellé, majd megfújtam a levesét.
-Nagyon fáj a nyelvem! - fogdosta meg.
-Igyál rá egy kicsit! - adtam a kezébe egy pohár vizet.


-Csípi! Nagyon csípi!
-Talán ha nem nekem kellene megmosnom a hajad, nem csípné!
-De csípi! Öblítsd le! - kezdett el hisztizni a tusolóban.


-Kell neked ennyi gumicukrot enni! - basztam le szegényt.
-Fáj a hasam!
-Még szép hogy fáj! Leckéd?
-Nincs kész!
-Alice, mi az, hogy nincs?
-Nem szeretem megcsinálni!


-Ro-bin-son Cru-s... Crusoe? - olvasta ki az egyik könyv címét.
-Ügyes vagy! - karoltam át.
-Szeretnék egy könyvet.
-És milyet?
-Hercegnőset! - mondta, majd a mesekönyvek felé indult el. Elég nehéz volt igazából megszokni, hogy olyan mint egy 8 éves kislány...


-Al, nem szabad itt szedni a virágokat! - siettem oda hozzá, ő pedig csak elfutott.
-De olyan szépek!
-Állj meg, ne szaladgálj papucsba!
-Neem! - mondta, majd nekiment a dokijának és elesett. - Áúcs! - fogta meg a könyökét.
-Te nagy gyerek! - mondtam nevetve, majd felsegítettem.
-Alice!
-Fáj!
-Persze, hogy fáj!
-Ha gondolják, elláthatjuk ezt a "hatalmas" sérülést. - mondta nevetve a doki.
-Megköszönnénk! - mosolyogtam rá, majd Al megfogta a kezem és elmentünk vele.
-Bocsánat, hogy magának mentem!
-Semmi baj, de mit csináltatok?
-Virágokat szedett... - forgattam a szemeimet.
-De azt itt nem szabad! - nézett ránk nevetve.
-Tudjuk. - nevettem el magam én is.
Felmentünk a rendelőbe, lefertőtlenítette a sebet és rakott rá ilyen sebtapasz szerűséget. Alice egész végig csak a dokit nézte a tükörben.
-Kész is! - mosolygott rá, Al pedig elkezdett pirulni.
-Köszönjük, ugye Alice?
-Köszönjük szépen! - mosolygott, majd kimentünk.
-Alice, holnap délután nem én megyek be, csak gondoltam szólok. - mondta, mire ő eléggé elkeseredett.
-De miért?
-El kell utaznom egy kicsit. De holnap után már én leszek!
-Értem. - bólintott Al, majd elindultunk a szobába.
-Mit látnak szemeim? - kérdeztem, mikor kiléptünk a váróból. - Szerelmes lett a kishúgom? 
-Nem is!
-Nem a halált nem. Láttam, hogy néztél a te kis doktorodra!
-Jeremy nem átlagos!
-Á, szóval már a keresztnevén szólítod?
-Nem soha, csak... Néha azért elmondom magamba, mikor egyedül vagyok!
-Naaa és miért nem nekem?
-Mert ez olyan furcsa! - pirult el totálisan.
-Alice, édesem! - pusziltam meg, majd átkaroltam és bementünk a szobájába.


-Tom és Jerry?
-Igen! Kíváncsi vagy rá? - mosolyogtam Alice-re.
-Persze! - tapsolt a kezével, majd beraktam a gépemen a mesét.
-Sziasztok! - nyitott be kb. a felénél Brian, mi pedig egyből lecsitítottuk. - Mi az? - kérdezte halkan.
-Tom és Jerry! - mondtam, majd csak rácsapott a homlokára.
-Hagy nézzem én is! - ült bele az ölembe.
-Brian ne! Nehéz vagy! - mondtam nevetve, majd helyet cseréltünk.

-Alice, nem mehetünk ki este!
-De olyan szépek a csillagok, nézd! - mondta és szinte már kiesett az ablakon. - Ha kimegyek, majd egyszer lemegyünk a partra csillagokat nézni?
-Persze!
-De akkor jöjjön Brian is. Meg a bátyám is! Meg Jeremy is, meg a bandád is! És igyunk is valamit, meg ússzunk is! Nem tudom hogy kell, de szeretnék úszni. - mosolygott én pedig majdnem elsírtam magam...
-Na gyere be most már! Lassan nekem is mennem kell!
-Oké-oké. - csukta be az ablakot, majd lefeküdt. - Holnap jössz?
-Persze! - mondtam, majd átöleltem. - Na megyek, szia!
-Szia!


Hát, valahogy így telik egy átlagos napunk...

4 megjegyzés:

  1. Istenem, annyira durva hogy Alice ilyen állapotban van...elképesztő. May & Brian imádom ahogy cukiskodnak, meg azért jó látni Alice "fejlődését".
    Nagyon várom a kövit, szuper lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az ilyen leépülést nagyon nehezen lehet kezelni, de ismerek olyan embert, aki mégis legyőzte és most 2 diplomás jól kereső, házas emberke. :) Minden csak az akaraton múlik!
      :DD Én már az elején belüj szerettem! :D
      Köszönöm a komit, nemsokára jelentkezem! ^^

      ~foREVer <3

      Törlés
  2. Hát én nem bírnám így szegény Alice mellett, és te jó ég még menniy van hátra hogy újra olyan lehessen mint régen! Várom az új részt bízom benne hogy történik valami csoda ami megkönnyíti ezt az egészet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Türelem, türelem és még több türelem kell Alice-hez. :D
      Ó, hát fog még történni jó pár dolog!! :DD

      ~foREVer <3

      Törlés