2013. december 29., vasárnap

WWNFY 3. 11.

se3.
11. fejezet: " Ex? "


May:

Elmentem Brian-el, az augusztusi koncertjére.
Hatalmasat tomboltam lent, a közönséggel, aztán pedig a hangosítósokkal. Meglepetésemre Michelle is ott volt. Brian-el akart beszélni...
Én a kocsiban vártam meg a fiúkat. A sofőrjükkel beszélgettem a koncertekről meg a majd készülő albumunkról.
-May, Brian... Brian nem veled van együtt? - kérdezte kicsit furcsállva.
-De. Miért?
-Hát... - mutatott ki az ablakon, ahol Michelle és Brian éppen átölelték egymást. Mich rám nézett és fintorgott egyet.
-Vigyél haza! - néztem rá.
-De May lehet, hogy
-Vigyél. Haza. - néztem rá szúrós szemekkel. - Ne is, inkább a kórházhoz!
-A kórházhoz?
-Ja! - mondtam, majd rátaposott a gázra és elindultunk. - Ha kérdezik, otthon vagyok. Elkezdett fájni a fejem, oké?
-Oké!
-Kössz, hogy elhoztál! - szálltam ki.
-Nincs mit!
Elmentem a kerítésnek arra a részére, ahol tudtam, nincsenek kamerák... Bemásztam, elsunnyogtam Alice ablakához egy kopogtattam... Még szerencse, hogy az elsőn volt..
-May? - nyitotta ki az ablakot.
-Fogd meg a kezem, és segíts! - mondtam, majd felhúzott.
-Te?
-Muszáj volt eljönnöm...
-Mi történt?
-Michelle és Brian... - mondtam, majd leültünk az ágyára és elmeséltem neki.

-Lehet, hogy barátok nem?
-Nem... Meséltem neked Michelle-ről és te is tudod milyen. Attól félek, hogy Brian elhagy, mert túl fiatal vagyok hozzá! - mondtam sírva.
-Ha ezt megteszi, akkor egy pöcs! Ne sírj!
-Nem sírok!
-Na gyere ide! - mondta, majd átölelt. Ebben a percben, Jeremy jelent meg, 3 pohár forró csokival.
-Sírást hallottam. - jött be mosolyogva.
-De, doki maga
-Azt hiszed nem vagyok bent ilyenkor az irodámban? - kérdezte nevetve, majd adott nekünk 1-1 poharat és odahúzott magának egy széket. - Na mi a baj?
-A barátom.
-Synyster?
-Ja... - bólogattam. - Az ex-feleségével ölelkezett meg beszélgetett, mikor azt hitte nem vagyok ott.
-Lehet, csak megbeszélik a dolgokat?
-Nem úgy váltak el! Egymás mellett sem mennének el bármi pénzért!
-Akkor viszont miért nem maradtál ott megbeszélni?
-Ahogy magunkat ismerem, csak veszekedés lett volna belőle és egyikünk estéjét sem akartam elrontani. Ha most megcsal, akkor végeztem vele.
-Amit a legjobbnak látsz! De nem szeretnélek meglátni a kórházban bármilyen öngyilkos merénylés miatti sérüléssel!
-Nem lesz rá alkalom! - mondtam nevetve.
Még egy ideig beszélgettünk és már csak azt vettük észre, hogy hajnali 1 óra van.
-Nos, én megyek haza. - kelt fel Jeremy.
-Doki, itt maradhatok? - néztem rá nagy szemekkel.
-Persze! - mosolyodott el. - De ne halljam vissza másnap, hogy szétszedtétek az egész kórházat!
-Nem fogja! - mondta Alice.
-Sziasztok!
-Viszlát! - köszöntünk egyszerre, majd lefeküdtem Alice mellé.

~

Másnap reggel, kicsit kómásan a nővérre ébredtünk.
-Mennyi az idő?
-Reggel 7. - mondta Alice.
-Mi a... - néztem meg a telefonomat. - 16 nem fogadott hívás, 6 SMS...
-Nem nézed meg?
-Valahogy nincs hozzá kedvem! - keltem fel.



Brian:

-Ne hívogasd már egész este! - szólt rám Valary. - A te bajod, hogy meglátott titeket nem?
-Meglátott minket? - néztem rá kiakadva, majd kikerekedett szemekkel nézett vissza és elment.
-Syn, igyál már valamit!
-Nem, így is elég van már bennem!
-Szerintem meg nem! - húzott le Zacky, majd egy poharat adott a kezembe.
-Csak 1!
-Csak 1! - igen, csak szerettem volna... 1 üveg után, úgy kísért valaki haza.


May:

-Brian, én megbíztam benned! - mondtam sírva a nappali közepén.
-Nem tudtam, hogy ő az! Én csak,
-Ugye milyen szar, ha egy másik nővel megy haza és vele van este? 
-Michelle, te maradj ki ebből! - mutatott rá Brian idegesen.
-Te tudod drágám! - ment ki.
-May, részeg voltam, nem emlékszem semmire, nem láttam semmit szinte! Azt hittem Valary az! Beültetett egy taxiba és hazahozatott. 
-Lefeküdtél vele? - kérdeztem már normál hangnembe.
-Hát én... - mondta lehajtott fejjel. Csak megráztam a fejem és elindultam kifelé. - May, kérlek várj!
-Mire?
-Szeretlek és a világért nem csalnálak meg! Nem feküdtem le vele!
-Biztos?
-Igen! Miért tettem volna? Már nem jelent semmit!
-Hazudsz!
-Miért hazudnák neked? - szorított a falhoz. - Hmm? - tette az egyik kezét a fejem mellé, miközben közelebb hajolt. - Ne legyél buta. - mondta, majd lassan megcsókolt.
Miért szeretem ennyire? Ennek így nagyon nem lesz jó vége!

~

-Bízz bennem! - mondta halkan, miközben felém fordulva simogatta az arcomat. - Oké?
-Oké. - bólintottam egy picit, majd lehunytam a szemem és hozzábújtam. - Szeretlek!

2 megjegyzés:

  1. Uhh remélem tényleg nem volt semmi Michellel, Maynek kijárna egy normális kapcsolat és túlságosan szeretem őket együtt, hogy Brian ezt így elcsessze :/ Nagyon várom a frisst, tűkön ülök :D

    VálaszTörlés
  2. Michelle bármit megtenne, hogy visszakapja Brian-t, de ő meg nem annyira hülye! :D
    A kövi fejezetnek szerintem nagyon fogsz örülni! ;)
    Ahogy tudom, hozom, remélhetőleg ma este!
    Köszönöm a komit! :D

    ~foREVer <3

    VálaszTörlés