2013. december 6., péntek

WWNFY 3. 9.

se3.
9. fejezet: " Pinkly "


May:

-Ne, Pinkly a picsába! - mondtam, mivel a kis hülye elkezdte cibálni a fölsőmet.
-Kellett neked felhergelni! - mondta Zacky röhögve.
-De ez még nem minősíti fel arra, hogy szétszedje, a NE PINKLY! - kiabáltam rá, mivel már annyira rángatott, hogy a pólóm már kezdett szétszakadni.
-Brian?
-Tusol, de ne már! - fogtam meg a kutyust.
-Börtöntetkó? - kérdezte kíváncsian Zacky, mikor meglátta a hegemet.
-Nem. - mosolyogtam rá. - Ezt nem mutathatom meg! - mondtam halkan, majd visszahúztam a pólóm.
-Naaa, mutasd már!
-Nem, Zacky!
-Megakarom nézni! - fogta meg a pólóm. - Hogy csináltátok? - fogta le a kezem, majd felhúztam a pólóm. - Ne legyél már ennyire szégyenlős, szerinted még nem láttam me - mondta, majd megakadt a szava. - Ez mi a szar? - kérdezte kiakadva.
-Ezért nem akartam beszélni róla látod?
-Ez
-Ez egy heg! - mondtam kiakadva, majd lehúztam a pólóm.
-De, hogy? - nézett a szemeimbe.
-Verekedtem a börtönben és a csaj felsértette a bőrömet, szinte húsig.
-És ezt miért nem akartad elmondani?
-Mert nem vagyok rá valami büszke... Ez miatt ültem bent még több ideig!
-Na csá! May mi van a pólóddal? - jött le egész jókedvűen Brian.
-Talán a kutyád széttépte? - alig mondtam ezt ki, Pinkly elkezdett rám ugatni. - És még te vagy felháborodva?? - néztem a kutyára, majd felvettem az ölembe és elkezdtem megint hergelni. Syn és Zacky csak röhögtek rajtam.
-Alice hogy van?
-Egész jól, szépen halad a tanulással! Bár beleszeretett a dokijába és múltkor azt hittem lázas, mivel annyira elpirult... - mondtam nevetve.
-És mi van Riley-val?
-Nem tudom, azóta mi van vele... Eltűnt.
-Nem volt bent Alice-nél?
-Nem kérdeztem még tőle. Talán jobb is...
-Azért szépen elintézted! - mondta Zack nevetve. - És mi volt a tárgyaláson?
-Semmi különös, Aaron 8 évet kapott... Szerintem az ilyen elvetemült embereket életfogytiglanra kellene nem csak 8 évre! - mondtam kiakadva.
-Hé' srácok, mit szólnátoook, egy tandem ugráshoz?
-Mihez?
-Tandem ugrás. - mondta vigyorogva Brian. - Még nem próbáltam és most lenne kedvem.
-Oké!
-Ti meg akartok halni? - nézett ránk Zacky.
-Mert?
-Kiugrani egy repülőből? Soha!
-Zacky ne lányoskodj, hanem gyere! - csaptam rá a combjára.
-Semmiképpen! De most nekem mennem kell! Majd beszélünk. -  kelt fel - Császtok!
-Csövi!
-Csáá! - döntöttem a fejem a kanapé támlájára.
-Ha már így ketten maradtunk. - ült mellém Brian.
-Igen édesem, mit szeretnél? - mosolyogtam rá.
-Tetszik, hogy megint vörös vagy!
-Mit szeretnél elérni?
-Nem vinnéd el Pinlky-t sétálni? - kérdezte, majd megforgattam a szemeimet.
-Miért nem viszed el te? Amúgy is van egy hatalmas udvar! Ott is bír eleget rohangálni!
-Mert egy csomó dolgom van és azért nem elég neki ez!
-Mégis mi? Naplopás?
-Nem, ma lesz próbánk, koncertünk és el kell rendeznem pár interjút is.
-Nem!
-Kérlek kicsiiim! - mondta, de én csak ráztam a fejem. - Ne legyél már ilyen!
-Elég! Elviszem az a kutyát, csak ne csináld tovább. - keltem fel.
-Szeretleeek!
-Én is! - mondtam gúnyosan, majd ráraktam a pórázt és elvittem Pinkly-t a parkba. Minek hoztam egyáltalán sétálni, mikor nem is szoktuk elvinni sehova?? Mindegy, nemérdekes!
Úgy egy órával később hazaértünk.
-Brian, itthon vagyok, de szerintem beszélnünk - mondtam, majd meglepődve vettem észre, hogy PapaGates, Brian, Zacky és Johnny a nappalimban ültek. - őőő, mit csináltam megint?
-Semmit. - jött oda nevetve Brian, majd adott egy puszit. - Csak szeretnénk odaadni valamit! - vitt oda a kanapéhoz, amin egy gitár "állt".
-Ezz mi?
-Fogadd sok szeretettel, a Schecter, May Jensen custom-ot. - állt mellém PapaGates.
-Eeee - vigyorodtam el - ezt nem hiszem el! - mutattam mind a kettő kezemmel a gitárra.
-Pedig el kellene! - bólogatott Johnny.
-Ez most komoly? - néztem körbe, már könnybe lábadt szemekkel. - Megfoghatom? - temettem az arcon a kezeimbe.
-Ez a tiéd, te kis hülye! - mondta Zacky én pedig lassan megfogtam. - Ez legó?
-Igen. Teljesen egyedi!
-Honnan jutott ez eszetekbe?
-Hát, igazából PapaGates ötlete volt.
-Igen, erre böktem először, mikor mutatták a terveket. Gondoltam ez olyan May-es!
-Nagyon köszönöm! - öleltem át őket.
-De holnap kell adnod nekik egy interjút!
-Természetesen velünk!
-Oké! - bólintottam, majd visszaültem és nem mertem megpengetni.
-Mire vársz?
-Nem merem! Olyan szép! És én pengetem először!
-May, te annyira hülye vagy! - mondta Brian, majd lehozta az ő gitárját is.
Természetesen először egy AC/DC-t kellett játszanunk.
-Na milyen?
-Kurva jó! - tapsoltam örömömben.

~

-Úristen, de király!
-Ugye?
-Nagyon tetszik! - fogta meg Alice. - Taníts meg gitározni!
-Majd ha kijössz, tanítok 1-2 dalt!
-Okéokéoké, de most énekelj valamit!
-Mit?
-Őőő... Ma hallottam egy nagyon jó számot a TV-be, azt hiszem Lauriana Mae!
-Chandelier?
-Igen az!
-Okéééé. - mondtam, majd végiggondoltam az akkordokat és elkezdtem játszani.
-Ki ez kis dalos pacsirta? - nyitott be a doki.
-Ugye milyen szép a hangja?
-Aha! - bólogatott. - Nos, kezdhetjük?
-Igen! - mondtuk egyszerre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése