2014. február 8., szombat

WWNFY 4. 1.

se4.
1.fejezet: "  NL in NY "
(New life in New York)



2015. 10. 29.

Marilyn:

-Mary szerintem el kellene menned szemészetre! - jött be a szobámba Carla.
-Mert? - néztem rá összeszűkült szemekkel.
-Ezért! A szoba másik felében állok és nem látsz!
-Nem leszek szemüveges!
-Nem érdekel mit mondasz, holnapra bejelentkezek neked! Nem néznék valami jó szemmel a szalonban sem, ha hunyorítanál!
-Nemáááár!
-Mary nem középsulis vagy már, hogy ciki lenne a szemüveg! - mondta nevetve.
-Oké-oké... - forgattam a szemeimet.

~

Ahogy Carla beígérte, elmentünk szemészetre… Tényleg kell szemüveg… Kiválasztottam, amelyik a legjobban tetszett és mehettem is.
-Annyira zavaró! 
-Pedig jobb lesz, ha megszokod! 
-Jé, jobban látom a kocsit! 
-Na! – karolt át. – Látod? 
-Köszi. – mosolyogtam rá.
-Na azért még nekem is meg kell szoknom. Kicsit furcsa. – mondta mosolyogva.


-----------------------------------------------------------------------


-Mikor akarsz válaszolni nekik?
-Soha! - néztem Calra-ra félve. - Még csak Kalifornia közelébe sem fogok nézni! 
-És a barátaid? Alice? Riley? Austin? A Black Diamond?
-Az már a múlt! - mosolyogtam rá, miközben felhúztam térdeimet. - Nem érdekel már semmi, csak New York és a szalon!
-Szerintem meg megint hülye vagy! - karolt át Carla.
-Nem akarom felszakítani a sebeket! Csak még mélyebbek lennének!


-----------------------------------------------------------------------


-Barna? - fogdosta meg a hajam Carla.
-Aha. - bólintottam. - Ez az eredeti.
-Ilyen közepes?
-Hát, sötétebb, de most a pirosra festeni... - vontam meg a vállam.

-De amúgy már rohadt hosszú, jól áll!
-Köszönöm! - vigyorogtam rá.



-----------------------------------------------------------------------


-Kész is! - töröltem le egy csajszi tetkóját.
-Istenkirály lett, köszönöm!

-Nincs mit! - öleltem át. - Gondolom a "szabályokat" tudod, mivel nem ez az első tetkód nálam.
-Persze és nem is az utolsó! - kacsintott rám.



-----------------------------------------------------------------------


-Marilyn ma is koncertezel?
-Igen. Ugyan abba a "kávézóba". - mosolyogtam Carla-ra.
-Furcsa, hogy ilyen akusztikus zenéket játszol!

-Nekem is, de most ez a jó. - mosolyogtam. - Legalábbis nekem. Ezt érzem!
-Tudom! - mosolyodott el, majd átölelt.



-----------------------------------------------------------------------





A koncert után, Carla bemutatta a barátait.
-Sziasztok! Srácok, ő itt Marilyn! - mosolygott körbe. Egy hosszasabb csönd jött, majd végre valaki megszólalt.
-Nem May Jensen?
-NEM, Marilyn! - hangsúlyozta ki Carla.

Leültünk közéjük és már mindenki fizetett is 1-1 kört... A legjobb volt, hogy totál úgy bántak velem, mint egy új emberrel, nem mint egy visszavonult rocksztárral....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése